Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen jenter her som BARE bruker mascara som sminke? Altså, ingen ting på huden, ingen eyeliner.

Jeg bruker bare mascara, og er lettet over å bare bruke 5 min på sminke om morgenen!

Men til dere som bruker mer også, hva bruker dere? Og hvor lang tid bruker dere på sminke om morgenen!

Jeg er bare nysgjerrig! :)

Anonymous poster hash: a1a90...257
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med blank hud utover dagen, så begynner alltid med en god primer. Da sitter sminken utover dagen. Bruker også en god concealer, for å jevne ut fargen og skjule gamle arr. Jeg farger vipper og bryn, så ikke mye jobb der. Har med et touch-up pudder i vesken og en farget leppepomade.

Anonymous poster hash: ddc2f...c0f

Skrevet

Jeg bruker ofte bare mascara

prøver noen ganger å ta på øyenskygge men tørker det av igjen og synes det ser bedre ut egentlig:)

Jeg liker den veldig naturlige looken

AnonymBruker
Skrevet

Bruker igrunn kun maskara jeg også, men noen ganger litt pudder på nesa og haka, dersom jeg er litt rød. :)

Anonymous poster hash: b2254...249
AnonymBruker
Skrevet

Nope..

Anonymous poster hash: 5330b...207
Skrevet

Når det er varmt (som det har vært i sommer) blir det ofte bare maskara. Og så kanskje brynskygge.

På mer normale dager bruker jeg "full pakke". Foundation, pudder, blush, øyeskygger, brynskygge. Bruker kanskje 15 min.

Skrevet

Nå sommer har jeg blitt så brun at jeg ikke trenger så mye sminke. Nå holder det gjerne med mascara, og av og til justerer jeg brynene med farge. Man skal jo heller ikke ha på seg sminke når man skal i sola.

Skrevet

Bruker ca 10 min på sminken. Jeg føler meg best med "full pakke"; primer, concealer, foundation, bronzer, øyenskygge, øyenbrynssminke, eyeliner, maskara, leppestift.

Takk og lov for at produktene er så gode at det ikke føles tungt :danse:

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg bruker primer,pudder,øyenskyggebase,øyenskygge,fikseringsspray og mascara og det tar ikke stror mye lengere tid enn 5 min.Hadde det bare vært mascara hadde vel det vært gjort på 1 minutt.

Gjest Keikolina
Skrevet

Føler meg møkkete med mye sminke, bruker kun maskara.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker en del pudder og concealer fordi jeg sliter med stygg hud. Bruker også litt eyeliner, leppestift og maskara som oftest.

Anonymous poster hash: 1ae68...877
AnonymBruker
Skrevet

Mascara, eye liner, foundation, pudder, solpudder, concealer, blush og lipgloss. Tar meg 10-15 min:)

Anonymous poster hash: 8fd77...469
Gjest Tekola
Skrevet

Bruker bare maskara, tar meg maks fem minutter å ordne håret, ta på litt krem i ansiktet om det trengs og så litt maskara :)

Skrevet

Bruker kun maskara til hverdags, legger gjerne til litt ekstra farge på brynene. Til fest og slikt bruker jeg øyeskygge og sånt

Gjest Tigress
Skrevet

Er det noen jenter her som BARE bruker mascara som sminke? Altså, ingen ting på huden, ingen eyeliner.

Jeg bruker bare mascara, og er lettet over å bare bruke 5 min på sminke om morgenen!

Men til dere som bruker mer også, hva bruker dere? Og hvor lang tid bruker dere på sminke om morgenen!

Jeg er bare nysgjerrig! :)

Anonymous poster hash: a1a90...257

Brukar du 5 minutter på å ta på deg maskara?!

Eg brukar ein stad mellom 1-25 minutt på sminken min om morgonen, det kjem an på kva eg skal og kor god tid eg har. BB-krem, rouge/solpudder og maskara tek 5 minutt. Skal eg ha concealer, augebrynsfarage og kajal tek det fem minutt til. Flytande eyeliner eller klassiske leppestift legg til 10 minutt (eg er dårleg på båe). Skal eg køyre full krigsmaling med konturering, pudder, augeskugge, i tillegg brukar eg gjerne tre kvarter. Men det gjer eg sjeldan før jobb, altså!

Gjest Blomst83
Skrevet

Brukar du 5 minutter på å ta på deg maskara?!

Eg brukar ein stad mellom 1-25 minutt på sminken min om morgonen, det kjem an på kva eg skal og kor god tid eg har. BB-krem, rouge/solpudder og maskara tek 5 minutt. Skal eg ha concealer, augebrynsfarage og kajal tek det fem minutt til. Flytande eyeliner eller klassiske leppestift legg til 10 minutt (eg er dårleg på båe). Skal eg køyre full krigsmaling med konturering, pudder, augeskugge, i tillegg brukar eg gjerne tre kvarter. Men det gjer eg sjeldan før jobb, altså!

Det lurte jeg på også. Det var som jeg skrev i mitt innlegg at hvis jeg bare skulle ha brukt mascara hadde det tatt toppen 1 minutt.

Skrevet

Bruker i tillegg til mascara; eyeliner, leppestift og øyeskygge. Tar omtrent 3 minutter. Bruker veldig sjelden foundation for jeg vil at huden skal få puste mest mulig, føler meg så skitten med masse klin i trynet jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...