Julie Skrevet 28. juni 2004 #1 Del Skrevet 28. juni 2004 Heisann Om en knapp uke drar jeg til Kr.sand og skal nyte festivallivet med alle dets gleder. Det blir nylonbolig og enkel standard. I den forbindelse kom jeg til å tenke på at det hadde vært praktisk å hatt en campingstol...en billig og grei sak, gjerne med sånn "innebygd" koppholder så jeg har plass til ølen.. Skal det være harry så skal det være harry! 8) Julie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 28. juni 2004 #2 Del Skrevet 28. juni 2004 På Jysk har de sånn stol med innbygd koppholder til festivalølet ditt :-) til 50 kr nå. Lykke til på festival,det er kjempearti. Og det skal være litt harry da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 29. juni 2004 #3 Del Skrevet 29. juni 2004 Rimi eller Rema stormarkeder har sånne stoler til 59 kroner! (hvis det ikke er utsolgt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 29. juni 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 29. juni 2004 Ok,takk! Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 29. juni 2004 #5 Del Skrevet 29. juni 2004 Bensinstasjoner selger slike stoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå