Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min lånte sekken min da han var på besøk her og dro til søsteren noen netter (ingenting spesielt, jeg og søsteren bor i samme by - hun studerer, og kjæresten bor 10 timer unna så han ville ha litt tid med henne siden han var her noen uker). Da jeg ryddet sekken fant jeg en paraply der som han hadde lånt av søsteren. Han mener jeg skal gi den tilbake, og det er greit nok. Problemet er at jeg sliter med en ekstrem angst! Vurderer å spørre henne om hun mangler en paraply siden jeg fant den da jeg ryddet i sekken han lånte, men da er jeg nødt til å møte henne alene. Hun er kjempehyggelig og sånt, men har aldri snakket så mye med henne siden jeg er så sjenert og vi har ikke møttes så mye... Hva bør jeg gjøre? Vil jo at hun skal få den tilbake på en måte. Det enkleste ville vært å ta den med til kjæresten så hun kunne fått den når hun drar hjem på besøk, men da ser jeg og veldig feig ut...:S

Anonymous poster hash: f8e74...d54
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er han som har lånt den om glemt den, så da er det opp til ham å organisere levering. Han kan ringe til søsteren, fortelle at han glemte paraplyen hennes hos deg og si til henne at hun kan ta kontakt med deg for å hente den når det passer. Det er ikke ditt ansvar å rydde opp.

Å møte henne alene slipper du nok ikke unna.

Anonymous poster hash: 021c3...f43
AnonymBruker
Skrevet

Det går fint å sende melding til søsteren og si fra om paraplyen, det er å møte henne som er det verste.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du gi den til henne i en situasjon når du har det travelt, så du slipper å tørrprate?

Skrevet

Du kan jo alltids legge den i postkassen hennes og skylde på at du la den der siden hun ikke var hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du gi den til henne i en situasjon når du har det travelt, så du slipper å tørrprate?

Det kan jeg nok. Hun bor i byen og jeg er der bare om jeg skal noe, så blir dumt å dra inn til byen bare for å gi den, har litt lang vei. Så kan nok få gitt den når jeg har noe jeg må rekke etterpå :) Takk!

Du kan jo alltids legge den i postkassen hennes og skylde på at du la den der siden hun ikke var hjemme.

Ja det kan funke. Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...