AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har sittet på nett i noen timer nå, men blir ikke noe klokere! Kan noen hjelpe meg? Vi skal søke om foreldrepenger. Termin er 01. november. Vi er begge lærere. Vi ønsker å ta ut 49 uker med 100% lønn. Jeg ønsker å ta ut 36 uker, fra 13. oktober fram til skoleslutt 19. juni. Mannen ønsker å ta ut sine resterende 13 uker fra skolestart 10. august fram til 09. november. Lar dette seg gjøre? Det er da snakk om 7 uker i midten som ikke blir "dekket opp" av noens permisjon. Men jeg har da rett på 4 uker ferie etter min permisjon? Eller? Hvis noen vet noe om dette, blir jeg veldig glad! Anonymous poster hash: 28466...c56
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Begge har rett til å utsette permisjonen med lovbestemt ferie. Du tar ferie slik at din permisjon strekkes til uti juli, så begynner hans permisjon da og han tar ferie slik at han totalt sett er hjemme mer enn 13 uker.Anonymous poster hash: 11ad9...5ab
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Men kan hende skolen har regler for når dere kan ta ut ferie i permisjonen, men tipper sommeren er greit sånn sett.Anonymous poster hash: 11ad9...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå