Gjest massasjegjest Skrevet 28. juni 2004 #1 Del Skrevet 28. juni 2004 Nå har jeg en kjæreste som elsker å massere! Har aldri opplevet det før på den maten. Det begynte med at han masserte meg, men etter hvert er det blitt mer og mer erotisk. Det er en ny verden og vi bruker det som forspill. Utrolig opphissende. Å ligge på magen og bli massert, først oppetter beina og deretter ryggen og nakken og bare nyte bevegelsene er utrolig opphissende. Særlig på innsiden av beina og rumpeballene. Hendene hans stryker og masserer det meste, men ikke mellom beina mine ennå. Så får jeg beskjed om å snu meg rundt på rygg. Jeg vet hva som kommer til å skje, men jeg nyter hvert sekund. Han begynner med leggene, masserer knærne, beveger seg oppover lårene og ned igjen. Om og om igjen. Etter hvert mer på innsiden. Ikke helt opp i sprekken min, men nesten. Når han så skal massere overkroppen min, aker han seg opp mellom beina mine og masserer mage, pupper, skuldre og nakke. Når jeg ligger slik med beina fra hversandre kjenner jeg pikken hans opp og ned, fram og tilbake over området og kjenner at vi er våte. Når jeg er klar kan jeg bare trekke opp knærene og åpne meg, slik at når pikken hans er i området, så fanger jeg den i meg. Herlig følelse å si "nå vil jeg ha deg inni meg", og der er den hard, tykk og deilig. Herlig forspill!! Og så er herligheten igang!! Det er først når du er sikkelig kåt, at sexen blir god. Litt extra pirring kan det være å ha et tørkle for øynene, ikke se noe og la inntrykkene og fantasien slippe til. Er det andre med lignende massasjegledesstunder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 29. juni 2004 #2 Del Skrevet 29. juni 2004 Jepp! Nammegutten min, deilig med to nakne kåte kropper, innsmurt med olje, glatt og heftig.... Oi, tror jeg skal ta meg en tur hjem,jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #3 Del Skrevet 29. juni 2004 :o 6 dager til jeg får sex...... bare 6 dager igjen... men pokker så vanskelig det blir å holde ut når jeg leser slike innlegg som dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moneypenny Skrevet 29. juni 2004 #4 Del Skrevet 29. juni 2004 Dette må prøves ut en gang!!!Hørtes veldig bra ut:) Bruker dere masse mangder olje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 30. juni 2004 #5 Del Skrevet 30. juni 2004 Hørtes ikke ille ut det der nei :-) Så bare fortsett å nyte det og kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 30. juni 2004 #6 Del Skrevet 30. juni 2004 Nei, du trenger ikke mye olje. Men det kan være fordel å kjøpe en uten noe lukt og så heller ha små flasker med duft tilsetning og en liten blandeflaske i tillegg. Det er greit å kunne variere duften eller å bruke olje helt uten duft i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå