-Jiinxs- Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 (endret) Siden jeg har null peiling på hva merke som er bra eller hva jeg bør se etter, så håper jeg på at andre her kanskje kan komme med anbefalinger. Jeg har sett de har mange varmepumper hos Coop Bygg. Usikker på hvor mye jeg må ut med, skal egentlig bare ha en som kan dekke et areal på ca 60 kvm og som er relativt stille. Det er viktig at den er god til å kjøpe ned også men det er vist noe alle varmepumper kan? Men jeg håper på å ikke trenge å gå ut med mer enn 20 00.- inkl montering. Så om det er noe som kan anbefale en butikk eller et firma i Bergen så hadde jeg satt pris på det :-) Endret 31. juli 2014 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Les varmepumpetester på nett. Kjøpte varmepumpe i fjor, best i test, 24.000 kr ferdig montert. Men bedriften vi handlet hos har valgt å ikke endre prisen selv om markedet kunne tilsi høyere pris da dette er en biinntekt. Og han heller ønsker at så mange som mulig skal velge hans varmepumper, da det er beste reklame. Andre bedrifter i byen skur opp prisen dersom de har mye jobb og stor etterspørsel.Anonymous poster hash: 05e17...f13
-Jiinxs- Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2014 Les varmepumpetester på nett. Kjøpte varmepumpe i fjor, best i test, 24.000 kr ferdig montert. Men bedriften vi handlet hos har valgt å ikke endre prisen selv om markedet kunne tilsi høyere pris da dette er en biinntekt. Og han heller ønsker at så mange som mulig skal velge hans varmepumper, da det er beste reklame. Andre bedrifter i byen skur opp prisen dersom de har mye jobb og stor etterspørsel.Anonymous poster hash: 05e17...f13 Er dette en fyr som holder til i Bergen? Lyst å reklamere litt for han slik at jeg kan også kan sjekke ut hva han har å selge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå