Gjest anton.25 Skrevet 28. juni 2004 #1 Skrevet 28. juni 2004 ha ha ha den talentløse kvinnelige stand-up komikeren Shabana nektet å la seg løfte av fotografen Dag Thorenfeldt. Etter alt det bråket hun satte i gang tålte hun ikke samme behandling selv. Patetisk kvinnemenneske Mullah Krekar ville ikke la seg løfte av Shabana Rehman. Nå har Shabana sagt nei til å bli løftet av fotografen Dag Thorenfeldt. Den kjente fotografen stiller ut sine mange løftebilder av norske kjendiser hele denne sommeren på Smuget i Oslo. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=230488
Diaz Skrevet 28. juni 2004 #2 Skrevet 28. juni 2004 Jasså Anton.......ute og skaffer deg venner igjen . Jeg synes nå dama er tøff jeg og utfra den forklaringen hun selv ga, kan jeg jo være enig i at hun ikke kan være med på hvert eneste løftestunt i hele Norges land. Og kalle henne patetisk blir jo helt på sidelinja :o Lurer forresten på hva du synes om Mulla Krekar, jeg
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #3 Skrevet 29. juni 2004 Jasså Anton.......ute og skaffer deg venner igjen . Jeg synes nå dama er tøff jeg og utfra den forklaringen hun selv ga, kan jeg jo være enig i at hun ikke kan være med på hvert eneste løftestunt i hele Norges land. Og kalle henne patetisk blir jo helt på sidelinja :o Lurer forresten på hva du synes om Mulla Krekar, jeg Patetisk eller ikke patetisk - Rehman mener hun har privelegiet å kunne avslå forespørsler om å bli løftet, mens hun selv løfter hvem hun vil(enten de vil eller ikke). Om ikke annet så er de god gammeldags dobbeltmoral. Hva har forresten Mullah Krekar med saken å gjøre?
Nelle Skrevet 29. juni 2004 #4 Skrevet 29. juni 2004 Uansett hva folk måtte si og mene så synes jeg Shabana er dritkul og jeg beundrer henne! Av en masse grunner. Ikke bare på grunn av Mullah-løftet. Nelle
Gjest StoreSky Skrevet 29. juni 2004 #5 Skrevet 29. juni 2004 Jasså??? Jeg så nå et bilde av shabana høyt i været -blid som en sol!!
Gjest Get a life, Anton Skrevet 29. juni 2004 #6 Skrevet 29. juni 2004 Sheman burde kommet personlig hjem til Anton hver eneste dag for resten av hans liv for å løfte ham i været. Ikledd Forsvarets uniform, med 3 stjerner på skulderen.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. juni 2004 #8 Skrevet 30. juni 2004 Har noen av dere som synes hun er dobbeltmoralsk lest forklaringa hennes? Hvilken som helst idiot som har sendt henne mail eller ringt eller sendt postkort og bedt om å få løfte henne kunne jo ha tipset avisa om dette. Hun kan da ikke løfte/bli løftet av hele norge heller...
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #9 Skrevet 30. juni 2004 Har noen av dere som synes hun er dobbeltmoralsk lest forklaringa hennes? Hvilken som helst idiot som har sendt henne mail eller ringt eller sendt postkort og bedt om å få løfte henne kunne jo ha tipset avisa om dette. Hun kan da ikke løfte/bli løftet av hele norge heller... Man har i alle fall folkeskikk nok til å spørre - i motsetning til Shabana som bare løfter hvem hun vil når hun føler for det. Ja, derfor er det dobbeltmoral.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #10 Skrevet 1. juli 2004 ha ha ha den talentløse kvinnelige stand-up komikeren Shabana nektet å la seg løfte av fotografen Dag Thorenfeldt. Etter alt det bråket hun satte i gang tålte hun ikke samme behandling selv. Patetisk kvinnemenneske http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=230488 Syns hun er rimelig patetisk selv. Og hun finnes ikke morsom heller :-?
Donnie Darko Skrevet 1. juli 2004 #11 Skrevet 1. juli 2004 Det var stilfullt bra det hu gjorde mot krekar men hun finnes ikke morsom i standup-sammenheng.
Gjest anton.25 Skrevet 1. juli 2004 #12 Skrevet 1. juli 2004 hun er den enste kjente komikeren i Norge som er totalt uten talent, og da er det vel slik at hun må bedrive andre ting for å opprettholde sin kjendisstatus det eksisterer vel dessuten knapt noe slikt som morsomme kvinnelige standup komikere
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juli 2004 #13 Skrevet 1. juli 2004 Det var stilfullt bra det hu gjorde mot krekar men hun finnes ikke morsom i standup-sammenheng. Hehe..enig. Har aldri en gang trekt på smilebåndet når hun har vært på scenen som stand-up komiker. Men det er jo en annen diskusjon..
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juli 2004 #14 Skrevet 1. juli 2004 det eksisterer vel dessuten knapt noe slikt som morsomme kvinnelige standup komikere Jeg syns nivået blant norske stand-up komikere er dårlig uansett. Det virker som at hvis man kan de tre ordene: pule, pikk og promp blir man stand-uper.
Gjest anton.25 Skrevet 1. juli 2004 #15 Skrevet 1. juli 2004 en hvilken som helst mann ville ha følt seg krenket av en slik handlign som sabana utførte i full offentlighet. hun er et tragisk produkt av filosofien hvordan norske jenter bør være
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juli 2004 #16 Skrevet 1. juli 2004 Ikke jeg. Hvordan skal den norske jente være, etter din mening?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå