AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #21 Del Skrevet 1. august 2014 Man MÅ jo ikke tilby godtesnop/sjokoladesnop i bursdager men hvorfor ikke? Barn tar ikke skade av litt snop i ny og ne, når det kan begrunnes enten ved at det er lørdag eller en bursdag eller annet relevant for å spise snop.Anonymous poster hash: 42458...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #22 Del Skrevet 1. august 2014 Man MÅ jo ikke tilby godtesnop/sjokoladesnop i bursdager men hvorfor ikke? Barn tar ikke skade av litt snop i ny og ne, når det kan begrunnes enten ved at det er lørdag eller en bursdag eller annet relevant for å spise snop.Anonymous poster hash: 42458...af1 Åååååå… ikke godtesnop igjen!!! Anonymous poster hash: 2f53f...31d 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 1. august 2014 #23 Del Skrevet 1. august 2014 Åååååå… ikke godtesnop igjen!!! Anonymous poster hash: 2f53f...31d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #24 Del Skrevet 1. august 2014 Ja det vet jeg, men tenkte ikke på ting som er ment for å smøres på huden tenkte mer på små-leker som ballonger, små "wind-up" leker, små flasker med såpebobler osv. Det er mye artige småleker å få tak i til en billig penge Antok at det ikke var snakk om barnebursdag for babyer, større barn putter vel vanligvis ikke alt de finner i munnen? Skjønner at større barn ikke tygger på plastleker altså Tror vi er helt enige egentlig. Tenkte mer små negllakk, lipgloss, barnetatoveringer, klistreøredobber osv Anonymous poster hash: 2f53f...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #25 Del Skrevet 1. august 2014 Åååååå ikke godtesnop igjen!!! Anonymous poster hash: 2f53f...31d Godtesnop er snop uten sjokolade, sånn gummiting og sånt mens sjokoladesnop er snop med sjokolade i.Anonymous poster hash: 42458...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2014 #26 Del Skrevet 2. august 2014 Så bra for deg og de andre godteposemotstanderne her da, at dere har den ultimate feilfrie løsningen! Himmel! -hvis TS vil ha godteposer i bursdag så er vel ikke det hverdens undergang selvom noen tydeligvis har veldig mye i mot det. (Hvis vi skal snakke om tullete bursdagsmat, så er det POPCORN!! -små barn får det jo i halsen, og det er jo et evig søl på gulvteppet)Anonymous poster hash: f1c55...db6 WTF??? Jeg fortalte bare hvordan vi valgte å gjøre det i 7års dagen til vår datter. Om mitt svar ikke var relevant for TS så regner jeg med at TS bare overser innlegget mitt, trenger ihvertfall ikke dritt fra deg! Djiz.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 2. august 2014 #27 Del Skrevet 2. august 2014 WTF??? Jeg fortalte bare hvordan vi valgte å gjøre det i 7års dagen til vår datter. Om mitt svar ikke var relevant for TS så regner jeg med at TS bare overser innlegget mitt, trenger ihvertfall ikke dritt fra deg! Djiz.... "Vi synes godtepose i bursdag er noe tull". Du kritiserer altså TS' valg, men når noen gjør det samme mot deg er det helt drit og WTF? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. august 2014 #28 Del Skrevet 2. august 2014 "Vi synes godtepose i bursdag er noe tull". Du kritiserer altså TS' valg, men når noen gjør det samme mot deg er det helt drit og WTF? Ok.... da skal jeg heller omformulere meg. Godtepose i barnebursdag synes jeg egentlig er noe tull og unger får jo mye godt i bursdager gjennom alt det andre de får servert i bursdag. Men, siden "alle" har det ville ikke vi være de kjipe foreldrene som ikke delte ut godtepose når gjestene skal gå. Og med 18 jenter i bursdagen ble det og et spørsmål om økonomi. Derfor valgte vi en slags mellomløsning og lagde popcorn som vi fylte i poser og gjestene fikk med seg en pose da de gikk. Det ble veldig populært blant barna og vi fikk mye positiv respons fra foreldre. Å kritisere noens valg var milevis unna hva jeg ønsket, men jeg ville bare fortelle hvordan vi valgte og gjøre det- og hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 2. august 2014 #29 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Godtesnop er snop uten sjokolade, sånn gummiting og sånt mens sjokoladesnop er snop med sjokolade i.Anonymous poster hash: 42458...af1 Sjokolade er også "godt". Det finnes ikke noe navn for sjokoladefritt snop. Da må du bare si "smågodt uten sjokolade" eller "snop uten sjokolade". Og "sjokoladesnop" kan du kalle for "sjokolade". Godtesnop er smør på flesk. ---- Til godteposer trenger man ikke kjøpe smågodt i løsvekt, men kan også kjøpe større poser som man kan fordele. Bruk engangshansker. Endret 2. august 2014 av Jade 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 2. august 2014 #30 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg vil heller tipse deg om å pynte bordet med gotteri. Etter at barna hadde spist pølser/pizza og var ute og lekte, gjorde jeg klart bordet til kakespising. Da la jeg alltid masse gotteri rundt på duken. Det ble arig spiselig pynt. Stor stas for de minste. Når de ble større brukte vi gotteskåler. I tillegg har vi alltid hatt store boller med "hjemmepoppa" popcorn. Kjempebillig - og noe alle liker. (Enkel støvsuger - mat når gjestene har dratt også) Prøvde oss med gotteposer et år, men som du skriver TS, ble det dyrt. Dessuten tok bare gjestene hver sin pose og gikk. Det ble ikke noe kos rundt det. I tillegg følte jeg vi måtte ha like mye gotteri i selskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #31 Del Skrevet 2. august 2014 Sjokolade er også "godt". Det finnes ikke noe navn for sjokoladefritt snop. Da må du bare si "smågodt uten sjokolade" eller "snop uten sjokolade". Og "sjokoladesnop" kan du kalle for "sjokolade". Godtesnop er smør på flesk. Det er da ikke du som bestemmer dette. Jeg bruker betegnelsene godtesnop og sjokoladesnop slik jeg vil og slik jeg synes det er logisk å bruke dem.Anonymous poster hash: 42458...af1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippy Skrevet 2. august 2014 #32 Del Skrevet 2. august 2014 Godtesnop og sjokoladesnop??? Really??? Hvor gammel er du???? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 2. august 2014 #33 Del Skrevet 2. august 2014 Det er da ikke du som bestemmer dette. Jeg bruker betegnelsene godtesnop og sjokoladesnop slik jeg vil og slik jeg synes det er logisk å bruke dem.Anonymous poster hash: 42458...af1 Joda, bare tenkte å komme med forslag siden du opplevde problemer med at folk lo av deg (jmf. den andre tråden du hadde tidligere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #34 Del Skrevet 2. august 2014 Ok.... da skal jeg heller omformulere meg. Godtepose i barnebursdag synes jeg egentlig er noe tull og unger får jo mye godt i bursdager gjennom alt det andre de får servert i bursdag. Men, siden "alle" har det ville ikke vi være de kjipe foreldrene som ikke delte ut godtepose når gjestene skal gå. Og med 18 jenter i bursdagen ble det og et spørsmål om økonomi. Derfor valgte vi en slags mellomløsning og lagde popcorn som vi fylte i poser og gjestene fikk med seg en pose da de gikk. Det ble veldig populært blant barna og vi fikk mye positiv respons fra foreldre. Å kritisere noens valg var milevis unna hva jeg ønsket, men jeg ville bare fortelle hvordan vi valgte og gjøre det- og hvorfor. Mitt poeng var jo heller ikke at jeg synes det er et stort problem om noen velger å ha popcorn i bursdag. Jeg skrev det for å poengtere at vi har forskjellige meninger om hva som er greit å servere i bursdag og ikke. TS forteller at hun vil ha godteposer i bursdag, også må du og flere andre her fortelle hvor dumt det er, og fortelle hvor mye bedre dere har gjort det. Men for all del, det er jo lov å komme med forslag, men du/dere tenger vel ikke kritisere TS?! Din egen respons på kritikk er jo forresten ikke særlig bedre..Anonymous poster hash: f1c55...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå