Gå til innhold

Godteposer til barneselskap.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei jeg skal lage godteposer til et barneselskap. Tidligere har jeg også gjorde dette og har merket at det fort kan bli dyrt. Så det jeg er på jakt etter er større poser med godteri som kommer med papir på.

Noen som vet hvor jeg kan få fatt i dette?

Sikkert mange kreative mødre her inne som har masse erfaring :)

Anonymous poster hash: 08c2b...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan du ikke finne på noe mere kreativt enn godterier da? Unger får nok snop over alt ellers.

Anonymous poster hash: d159f...f5f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har egentlig alltid lurt på hvorfor man absolutt må ha godteposer i barnebursdager? Og når de i tillegg blir levert ut når gjesten drar hjem så skjønner jeg liksom ikke vitsen.

Går det ikke ann og sette litt i en bolle eller to på bordet da?

Anonymous poster hash: 757a1...79d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En av mine minste var i bursdag forrige lørdag og der fikk de en liten såpebobleflaske hver i stedet. Superpopulært!!! :)

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Noe jeg synes er veldig smart er slike skåler man kan legge litt av hvert i, eller legge i forskjellige skåler.

Jeg har et tallerken med forskjellige "rom" i, der jeg kan legge litt av hvert. F.eks. godteri i en, potetgull i en annen og kanskje litt grønnsaker og dip i de andre (eller i andre skåler) for å ha noe å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har siden første barnebursdagen boikottet godteposer. Synes det er passe tullete at gjestene skal ha en pose snop når de drar...

Bruker heller å pynte bordet med snop og pikekyss, og setter frem skåler med f.eks ostepop og potetgull.

Da barna var mindre så hadde vi fiskekonkuranse der den som satt bak tredde snop på snøret som fiskeren kastet ut.

De siste årene har vi hatt pinata, det er superpopulært :)

Men....tips til rimelig snop. Sjekk Europris, de har ofte store poser som du kan dele opp i mindre. Kan jo og putte andre ting enn bare snop i, som f.eks såpebobler, klistermerker, hårpynt (hvis det er jentebursdag), ballonger....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mye rimeligere å droppe godtposen. :)

Anonymous poster hash: c8591...e07
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS spurte etter tips til store poser med innpakket snop. Ikke hva dere mener om godteposer. Jeg tror de har slike poser på europris :)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hamstrer inn i taxfree, når man først er der. Sist gang vi hadde godtepose fikk jentene en.gomp pakke, rosa extratyggis pakke, ballong og glitter spenne :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi synes godtepose i bursdag er noe tull, så da vi hadde 7års dag for datteren poppet vi popcorn i maskin og fylte poser.

Det ble kjempe populært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine minste var i bursdag forrige lørdag og der fikk de en liten såpebobleflaske hver i stedet. Superpopulært!!! :)

Og garantert mye billigere. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke feiret med barneselskap ennå for mitt barn, men om man har litt god tid så er det mye artig på ebay, av småting man kan putte i posene :) små flasker med såpebobler osv.

Ellers kan man jo dra til sverige og handle (hvis man ikke bor så langt unna). Der får man jo innpakket godteri i løsvekt og de har en del "leke-godteri".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke feiret med barneselskap ennå for mitt barn, men om man har litt god tid så er det mye artig på ebay, av småting man kan putte i posene :) små flasker med såpebobler osv.

Ellers kan man jo dra til sverige og handle (hvis man ikke bor så langt unna). Der får man jo innpakket godteri i løsvekt og de har en del "leke-godteri".

Greit å huske at når man bestiller småting billig på ebay er det gjerne fra Kina og regler er annerledes der mtp stoffer som er ulovlige i Europa. Det kan være flammehemmere, hormonfortyrrende stoffer, plasttyper osv... Hårspenner går sikkert fint, men ville vært skeptisk til små hudkremer og lipgloss, og andre ting man spiser/absoberes gjennom huden :) ellers er det et veldig bra tips så lenge man tenker over hva man kjøper :)

Anonymous poster hash: 2f53f...31d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjekk tilbudsavisa til butikkene rundt der du bor.

Anonymous poster hash: 7e432...e43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har siden første barnebursdagen boikottet godteposer. Synes det er passe tullete at gjestene skal ha en pose snop når de drar...

Bruker heller å pynte bordet med snop og pikekyss, og setter frem skåler med f.eks ostepop og potetgull.

Da barna var mindre så hadde vi fiskekonkuranse der den som satt bak tredde snop på snøret som fiskeren kastet ut.

De siste årene har vi hatt pinata, det er superpopulært :)

Men....tips til rimelig snop. Sjekk Europris, de har ofte store poser som du kan dele opp i mindre. Kan jo og putte andre ting enn bare snop i, som f.eks såpebobler, klistermerker, hårpynt (hvis det er jentebursdag), ballonger....

Nille og Europris! Anonymous poster hash: 68ae0...cc8

TS spurte etter tips til store poser med innpakket snop. Ikke hva dere mener om godteposer. Jeg tror de har slike poser på europris :)

Jeg hamstrer inn i taxfree, når man først er der. Sist gang vi hadde godtepose fikk jentene en.gomp pakke, rosa extratyggis pakke, ballong og glitter spenne :-)

På europris kan man kjøpe hele bokser. :-)

Greit å huske at når man bestiller småting billig på ebay er det gjerne fra Kina og regler er annerledes der mtp stoffer som er ulovlige i Europa. Det kan være flammehemmere, hormonfortyrrende stoffer, plasttyper osv... Hårspenner går sikkert fint, men ville vært skeptisk til små hudkremer og lipgloss, og andre ting man spiser/absoberes gjennom huden :) ellers er det et veldig bra tips så lenge man tenker over hva man kjøper :)Anonymous poster hash: 2f53f...31d

Sjekk tilbudsavisa til butikkene rundt der du bor. Anonymous poster hash: 7e432...e43

Gode svar! Ser at europris og Nille går igjen. Skal skjekke iallefall de :) mange kreative forslag ellers. Jeg sa bare at det var til barneselskap slik at dere forsto hvilke typer poser jeg snakket om. Det jeg egentlig skal er å lage artige godteposer til barn som skal selges på en basar. Det var veldig populært i fjor men litt i ovekanten dyrt. :)

Anonymous poster hash: 08c2b...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å huske at når man bestiller småting billig på ebay er det gjerne fra Kina og regler er annerledes der mtp stoffer som er ulovlige i Europa. Det kan være flammehemmere, hormonfortyrrende stoffer, plasttyper osv... Hårspenner går sikkert fint, men ville vært skeptisk til små hudkremer og lipgloss, og andre ting man spiser/absoberes gjennom huden :) ellers er det et veldig bra tips så lenge man tenker over hva man kjøper :)Anonymous poster hash: 2f53f...31d

Ja det vet jeg, men tenkte ikke på ting som er ment for å smøres på huden :) tenkte mer på små-leker som ballonger, små "wind-up" leker, små flasker med såpebobler osv. Det er mye artige småleker å få tak i til en billig penge :)

Antok at det ikke var snakk om barnebursdag for babyer, større barn putter vel vanligvis ikke alt de finner i munnen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Europris og Nille har billig godteri som passer for godteposer :)

Anonymous poster hash: f1c55...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi synes godtepose i bursdag er noe tull, så da vi hadde 7års dag for datteren poppet vi popcorn i maskin og fylte poser.

Det ble kjempe populært!

Så bra for deg og de andre godteposemotstanderne her da, at dere har den ultimate feilfrie løsningen!

Himmel! -hvis TS vil ha godteposer i bursdag så er vel ikke det hverdens undergang selvom noen tydeligvis har veldig mye i mot det.

(Hvis vi skal snakke om tullete bursdagsmat, så er det POPCORN!! -små barn får det jo i halsen, og det er jo et evig søl på gulvteppet)

Anonymous poster hash: f1c55...db6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...