Gå til innhold

Kvinnelig bekjent med forhold til eldre gift mann.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nettopp vite at en kvinne jeg trodde jeg kjente en stund har hatt et forhold til en eldre gift mann. Hun er 43 og han 70.

Kona til mannen er alvorlig syk, men det ser de begge ikke ut til å bry seg noe om.

Jeg vet ikke om det er riktig av meg "legge meg oppi" dette, men det blir vanskelig for meg å fortsette å ha et naturlig forhold til denne kvinnen.

Hva mener dere om kvinner som legger seg etter gifte menn med alvorlig syk kone, og menn som har like stort ansvar. Hun var visst hjemmehjelp hos denne mannen.

Anonymous poster hash: 0d0eb...f90

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppi
Skrevet

Hun var hjemmehjelp i deres hjem...

Uff, uff! Ikke bra!

Umoralsk og lite proffesjonell oppførsel av denne kvinnen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde holdt meg unna.

Ting blir ikke bedre av å involvere seg i drama. Der det er alvorlig sykdom hender det også at ektepar har en slags avtale seg imellom. Uansett, man vet ikke.

Anonymous poster hash: 4c6c8...2be
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At dette kommer ut er utrolig leit og krenkende for den syke kona. Man burde i det minste klare å holde kjeft om at man er utro/i et forhold med en som er utro.

Anonymous poster hash: 634dc...f4a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde holdt meg unna.

Ting blir ikke bedre av å involvere seg i drama. Der det er alvorlig sykdom hender det også at ektepar har en slags avtale seg imellom. Uansett, man vet ikke.

Anonymous poster hash: 4c6c8...2be

Ja, det er nok best å holde seg unna.

Det er ikke noen slik avtale her er jeg ganske sikker på siden det har vært så viktig for dem å holde det skjult..

AnonymBruker
Skrevet

At dette kommer ut er utrolig leit og krenkende for den syke kona. Man burde i det minste klare å holde kjeft om at man er utro/i et forhold med en som er utro.

Anonymous poster hash: 634dc...f4a

Det er det som gjør det så vanskelig for meg å fortsette å ha det samme forholdet til denne kvinnen, hun, og mannen, vet de gjør noe som sårer den syke kvinnen noe voldsomt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nettopp vite at en kvinne jeg trodde jeg kjente en stund har hatt et forhold til en eldre gift mann. Hun er 43 og han 70.

Kona til mannen er alvorlig syk, men det ser de begge ikke ut til å bry seg noe om.

Jeg vet ikke om det er riktig av meg "legge meg oppi" dette, men det blir vanskelig for meg å fortsette å ha et naturlig forhold til denne kvinnen.

Hva mener dere om kvinner som legger seg etter gifte menn med alvorlig syk kone, og menn som har like stort ansvar. Hun var visst hjemmehjelp hos denne mannen.

Synes ikke du skal blande deg opp i det. Men jeg reagerer litt på at hun har vært ansatt hos ham.

Anonymous poster hash: ade04...be1

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er det som gjør det så vanskelig for meg å fortsette å ha det samme forholdet til denne kvinnen, hun, og mannen, vet de gjør noe som sårer den syke kvinnen noe voldsomt. Anonymous poster hash: 0d0eb...f90

Det du her forteller sier meg at du vet mer, er nærmere dette ekteparet enn du vil fortelle i denne tråden.

Om du virkelig ønsker reflekterte råd så er det min anbefaling at du legger historien frem slik den virkelig foreligger.

- og som alt nevnt: Det finnes flere ektepar hvor den ene er rammet av sykdom, som har en solid avtale seg imellom.

Er dette noe du vet noe om her, eller er det dine egne antatte følelser du tar utgangspunkt i?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det du her forteller sier meg at du vet mer, er nærmere dette ekteparet enn du vil fortelle i denne tråden.

Om du virkelig ønsker reflekterte råd så er det min anbefaling at du legger historien frem slik den virkelig foreligger.

- og som alt nevnt: Det finnes flere ektepar hvor den ene er rammet av sykdom, som har en solid avtale seg imellom.

Er dette noe du vet noe om her, eller er det dine egne antatte følelser du tar utgangspunkt i?

Hadde det vært noen slik avtale mellom dem hadde det ikke vært viktig for dem å skjule forholdet. Men det er en liten bygd og nå vet visst "alle" det.

Skjuler noe.. Jeg har kjent denne kvinnen i mange år, hun eldre damen kjente jeg da jeg var yngre, men har ikke hatt kontakt med henne på mange år, men hun er en svært sympatisk dame. Mannen kjenner jeg bare "på nikk". Jeg reagerer nok mest fordi hun eldre damen er veldig sympatisk, og jeg hadde ikke trodd det jeg nå vet om den yngre kvinnen her.

Skrevet

Men vet du at ekteparet ikke har en avtale mellom seg da?

AnonymBruker
Skrevet

Men vet du at ekteparet ikke har en avtale mellom seg da?

Jeg vet det ikke, men hadde de hatt det hadde det neppe vært så viktig for hun venninnen min og den eldre mannen og holde det skjult. Jeg tror heller ikke hun hadde holdt det skjult for meg hadde det vært en slik avtale.

Han som sa det til meg "kom over de" i hennes bil på et avsidesliggende sted når han var på fisketur sent på kvelden.

Skrevet

Ville holdt meg langt unna hele problematikken.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde latt som ingenting.. For her vet du egentlig veldig lite.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hadde det vært noen slik avtale mellom dem hadde det ikke vært viktig for dem å skjule forholdet. Men det er en liten bygd og nå vet visst "alle" det. Skjuler noe.. Jeg har kjent denne kvinnen i mange år, hun eldre damen kjente jeg da jeg var yngre, men har ikke hatt kontakt med henne på mange år, men hun er en svært sympatisk dame. Mannen kjenner jeg bare "på nikk". Jeg reagerer nok mest fordi hun eldre damen er veldig sympatisk, og jeg hadde ikke trodd det jeg nå vet om den yngre kvinnen her. Anonymous poster hash: 0d0eb...f90

Jeg vet det ikke, men hadde de hatt det hadde det neppe vært så viktig for hun venninnen min og den eldre mannen og holde det skjult. Jeg tror heller ikke hun hadde holdt det skjult for meg hadde det vært en slik avtale.Han som sa det til meg "kom over de" i hennes bil på et avsidesliggende sted når han var på fisketur sent på kvelden. Anonymous poster hash: 0d0eb...f90

Og min umiddelbare tanke, i et lite og gjennomsiktig samfunn hvor sladder er utbredt, er at det kan jo faktisk tenkes at bygdefolket ville ha 'noen' problemer med å både forstå og akseptere en slik gjensidig overenskomst.

Ergo, av hensyn til folkepreik og mannens kone, så er en del av en slik avtale at dette holdes unna sladrekjerringenes 'plukkfelt'.

Bare noen småirriterte tanker som kommer ved å vende litt på hvilken side av bordet ønsket om hemmelighold sees fra.

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet det ikke, men hadde de hatt det hadde det neppe vært så viktig for hun venninnen min og den eldre mannen og holde det skjult. Jeg tror heller ikke hun hadde holdt det skjult for meg hadde det vært en slik avtale.Han som sa det til meg "kom over de" i hennes bil på et avsidesliggende sted når han var på fisketur sent på kvelden. Anonymous poster hash: 0d0eb...f90

Selv om de er åpne seg i mellom om at han kan ha en elskerinne kan det være viktig for dem å skjule det for andre vet du. Ville holdt meg unna den sladdern der tror jeg.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og min umiddelbare tanke, i et lite og gjennomsiktig samfunn hvor sladder er utbredt, er at det kan jo faktisk tenkes at bygdefolket ville ha 'noen' problemer med å både forstå og akseptere en slik gjensidig overenskomst.

Ergo, av hensyn til folkepreik og mannens kone, så er en del av en slik avtale at dette holdes unna sladrekjerringenes 'plukkfelt'.

Bare noen småirriterte tanker som kommer ved å vende litt på hvilken side av bordet ønsket om hemmelighold sees fra.

Du mener jeg bør forholde meg til henne som tidligere?

AnonymBruker
Skrevet

Reagerer mest på

at hun har jobbet hos han. Jeg ville kontaktet kommunen. En hjemmehjelp er noe man har behov for i en vond fase av livet. Det minste man da kan forvente seg av er at de er profesjonelle og viser respekt for den som er syk. Syke mennesker bør få beholde verdigheten i en så vond og ydmykende fase av livet.

Dette kan du ikke tie om.

Vær medmenneskelig å rapporter til kommunen så det ikke skjer med andre. Fy fader så utrolig uprofesjonelt gjort!!!

Anonymous poster hash: cb631...be1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selv om de er åpne seg i mellom om at han kan ha en elskerinne kan det være viktig for dem å skjule det for andre vet du. Ville holdt meg unna den sladdern der tror jeg.

Ja, jeg er ikke typen til å si noe til andre.

AnonymBruker
Skrevet

Reagerer mest på

at hun har jobbet hos han. Jeg ville kontaktet kommunen. En hjemmehjelp er noe man har behov for i en vond fase av livet. Det minste man da kan forvente seg av er at de er profesjonelle og viser respekt for den som er syk. Syke mennesker bør få beholde verdigheten i en så vond og ydmykende fase av livet.

Dette kan du ikke tie om.

Vær medmenneskelig å rapporter til kommunen så det ikke skjer med andre. Fy fader så utrolig uprofesjonelt gjort!!!

Anonymous poster hash: cb631...be1

Jeg ble veldig skuffet, men jeg kan ikke få meg til å rapportere til kommunen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde holdt meg unna saken, men hadde også kuttet ut kontakten med kvinnen.

Det kan hende at ekteparet har en avtale seg i mellom, men dette blir for "far out" for min del.

Anonymous poster hash: 579ce...d78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...