Gå til innhold

Inntak for VGS - Hvordan svare?

Anbefalte innlegg

Gjest lillelarve
Skrevet

Den aller siste fristen for inntak på VGS er i morgen (jeg skal svare ja for å gardere meg), men når jeg logger meg inn på vigo får jeg kun opp info om det jeg har gått tidligere og ingen alternativer om å takke ja eller nei til VGS.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring inntakskontoret.

Anonymous poster hash: e93bc...656
Gjest lillelarve
Skrevet

Å, okei! Takk for svar! Det skal jeg gjøre :)

Gjest lillelarve
Skrevet

De hadde ikke telefontid nå, så jeg må vente til i morgen, MEN det går jo ikke for da går jo fristen ut? Er det ikke for seint da? :/

Hva gjør jeg nå? uff.... Jeg har glemt helt av å svare tidligere... Stress gjør så mye med hodet altså...

Skrevet (endret)

Ååe, er komplisert.. Bare la meg logge inn så skal jeg sjekke :fnise:

Edit: På venstre side så står det "Startside søknad" trykk på den. Så kommer det opp noe der, litt usikker på hva, siden jeg svarte for lenge siden, men kommer ihvertfall "Navn på kommune: Svar på tilbud" hos meg.. så trykker du på den :)

Edit2: evneutelt så kan du bare trykke "forsett" helt til du kommer der.

Endret av Frk.K
Gjest lillelarve
Skrevet

:fnise: Ja er så komplisert... Kanskje det ikke er det, og at jeg bare er helt fjern. Men... jeg finner ikke noe plass å svare på. :vetikke: Jeg har jo søkt og fått melding på mobil... så det vet jeg jo.

Skrevet

Endret posten :P

Gjest lillelarve
Skrevet

59c662cb122f6e31c4a4eb53007da2c5.png

Dette kommer opp... Ingenting å velge mellom. Når jeg trykker fortsett kommer jeg bare til "utskrift av kvittering", men ingenting annet.

Gjest lillelarve
Skrevet

Nederst står det "kvittering for svar", men den kan jeg ikke trykke meg inn på eller fortsette til. Nå er jeg helt forvirra, jeg..

Skrevet

59c662cb122f6e31c4a4eb53007da2c5.png

Dette kommer opp... Ingenting å velge mellom. Når jeg trykker fortsett kommer jeg bare til "utskrift av kvittering", men ingenting annet.

Rart.. For her er det sånn:

c0JNbVNw.jpeg

Hva skjer om du klikker på "kvittering"?

Gjest lillelarve
Skrevet

Ah... så rart!! jeg har jo søkt og fått svar om det på melding i tillegg. :(

Da får jeg opp kvitteringa og kan skrive den ut. ingenting annet... det er jo helt merkelig.

Skrevet

Ah... så rart!! jeg har jo søkt og fått svar om det på melding i tillegg. :(

Da får jeg opp kvitteringa og kan skrive den ut. ingenting annet... det er jo helt merkelig.

Javel? :klo:

Hva står det på kvitteringen da? :klo:

Jeg hadde ringt inntakskontoret jeg altså, er jo ikke din feil at du ikke kan svare.. m1714.gif

Gjest lillelarve
Skrevet

"Følgende ønsker er registrert"

+ ønskenummer, programområde og hvilken skole jeg har søkt på. Det er altså registrert, men jeg kan ikke svare :/

Tror du det går bra om jeg ringer de i morgen og sier dette til dem? (Jeg kan jo ikke ringe i dag - de svarte meg ikke pga. stengt telefon)

Skrevet

"Følgende ønsker er registrert"

+ ønskenummer, programområde og hvilken skole jeg har søkt på. Det er altså registrert, men jeg kan ikke svare :/

Tror du det går bra om jeg ringer de i morgen og sier dette til dem? (Jeg kan jo ikke ringe i dag - de svarte meg ikke pga. stengt telefon)

Har du stått på vente liste kanskje? Fordi det tok en dag fra jeg fikk mld til jeg kunne svare..

Men ja, selvfølgelig må det gå greit ,er da ikke din feil at du ikke får svart.

Men ville prøvd å sett om det gikk an med en annen pc eventuelt annen nettleser bare for å være på den sikre siden :jepp:

Gjest thesledge
Skrevet

Det skjedde med meg også. Noen dager senere (litt sent for deg) kom det opp, og da sto det at jeg ikke hadde kommet inn. Ringte inntaktskontoret og det hadde skjedd en feil. Prøv å ringe dem i morgen selv om det er samme dag som fristen. Du kan jo ikke takke ja til noe som ikke er der, så de ordner det nok om du ringer i morgen :)

Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg vet ikke... Hva er det igjen..? Jeg forhåndssvarte i alle fall ikke fordi jeg var usikker på om jeg skulle jobbe eller ikke.

Jeg skal prøve meg på det!

Skrevet

Jeg vet ikke... Hva er det igjen..? Jeg forhåndssvarte i alle fall ikke fordi jeg var usikker på om jeg skulle jobbe eller ikke.

Jeg skal prøve meg på det!

At du må stå i kø for å se om du har kommet inn på ønsket plass eller ikke, at det for eksempel er 4 stk i køen foran deg som har "mer rett" på plassen enn det du har, men om de sier nei så får du den.. Noe sånt ihvertfall..

Men ring i morgen du!

Gjest lillelarve
Skrevet

Det står det samme på Firefox. Det kom opp noe nytt da: informasjon. men det var kun info om inntaket, der det sto at dersom man ikke svarte ja til den 15. juli ville man miste plassen. Men jeg fikk melding på mobil for et par dager siden om at 2. runde av inntak var begynt og fristen er til i morgen.. Jeg regner med noen svarte nei og de hadde plass til flere eller noe...

Uansett... ingen plass å svare ja eller nei på. Så jeg ringer de i morgen og sier i fra!

Skrevet

Det står det samme på Firefox. Det kom opp noe nytt da: informasjon. men det var kun info om inntaket, der det sto at dersom man ikke svarte ja til den 15. juli ville man miste plassen. Men jeg fikk melding på mobil for et par dager siden om at 2. runde av inntak var begynt og fristen er til i morgen.. Jeg regner med noen svarte nei og de hadde plass til flere eller noe...

Uansett... ingen plass å svare ja eller nei på. Så jeg ringer de i morgen og sier i fra!

Gjør det! Så får de fikse opp i rotet sitt selv :)

Gjest lillelarve
Skrevet

Ja det får de bare gjøre, hehe... :) Igjen, takk så mye for svar!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...