AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Hei. Jeg var å prøvde elvebrett for en uke siden. Og den instruktøren jeg hadde var veldig kjekk og vi hadde god kjemi. Nå lurer jeg på om jeg skal begynne med dette som hobby. Har nå funnet instruktøren på facebook, og vurderer å legge ham til. Men siden det har gått en uke, føler jeg at det blir litt "stalker-ish". Jeg kunne tenke meg å få kontakt med ham fordi jeg har en del spm angående elvebrett, og han kan jo svare på dem, og selvfølgelig er det gøy å ha noen jeg "kjenner" om jeg skulle komme inn i det miljøet. Men blir det for dumt å legge ham til som venn? Anonymous poster hash: a3a41...70f
Gjest Tassen10 Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Hei. Jeg var å prøvde elvebrett for en uke siden. Og den instruktøren jeg hadde var veldig kjekk og vi hadde god kjemi. Nå lurer jeg på om jeg skal begynne med dette som hobby. Har nå funnet instruktøren på facebook, og vurderer å legge ham til. Men siden det har gått en uke, føler jeg at det blir litt "stalker-ish". Jeg kunne tenke meg å få kontakt med ham fordi jeg har en del spm angående elvebrett, og han kan jo svare på dem, og selvfølgelig er det gøy å ha noen jeg "kjenner" om jeg skulle komme inn i det miljøet. Men blir det for dumt å legge ham til som venn? Anonymous poster hash: a3a41...70f Selvfølgelig er ikke det dumt! Det er jo sånt man har facebook til
Xollern Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Helt greit å legge til. At ting kanskje utvikler seg er jo bare en bonus
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Litt voldsomt etter bare en uke kanskje? Hva med å forsøke å snappe litt først, og så se om det kan utvikle seg videre til Face eller Insta? Anonymous poster hash: bf00e...1b3
Notisblokk Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Tror jeg hadde sendt melding til han først kansje? Spurt om litt ting ang hobbyen og ta det derfra?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Litt voldsomt etter bare en uke kanskje? Hva med å forsøke å snappe litt først, og så se om det kan utvikle seg videre til Face eller Insta? Anonymous poster hash: bf00e...1b3 Jeg vet ikke om du var ironisk nå eller ikke? Jeg har hverken snap eller instagramen hans.. Så facebook er mitt eneste alternativ. Anonymous poster hash: a3a41...70f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Tror jeg hadde sendt melding til han først kansje? Spurt om litt ting ang hobbyen og ta det derfra? Lurt, mulig jeg gjør det først ja! Anonymous poster hash: a3a41...70f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå