Gå til innhold

Annette Haga

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så denne her på parkeringsplassen rett ved der jeg bor, (bor samme sted som henne), og hun var parkert på handicap? Samboeren min så forøvrig at hun kom ut av bilen, men ikke jeg. Hvorfor tror alle med litt penger at de kan gjøre som de vil?

Anonymous poster hash: 2b6f8...334

post-37809-0-95295500-1406809972_thumb.j

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring tusentipset! Herregud! Rydd forsidene!

Anonymous poster hash: eca58...50d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et familiemedlem som er rullestolbruker, og syns det er rimelig irriterende når folk bare tar handicapplassene, det er ikke dødelig å gå noen meter ekstra? De parkeringene på andre siden er vanlige parkeringsplasser. Vet at det er ledige handicapplasser, men det er en prinsippsak.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig gjort

Anonymous poster hash: 31684...509

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et familiemedlem som er rullestolbruker, og syns det er rimelig irriterende når folk bare tar handicapplassene, det er ikke dødelig å gå noen meter ekstra? De parkeringene på andre siden er vanlige parkeringsplasser. Vet at det er ledige handicapplasser, men det er en prinsippsak.

Som vi ser på bildet var det en ledig handikapplass ved siden av,så da er der vel ikke så farlig? Om hun bare stod der en liten stund? Sjansen for at to handikappede skulle dukke opp samtidig var jo ikke så stor.

Skrevet

Kanskje hun ikke så hvor hun parkerte. Det betyr en bot for de fleste, men møter man på deg og din likesinnede samboer betyr det åpenlyst offentlig gapestokk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Annette Haga har ikke lappen heller så er nok ikke hun som parkerte. Kanskje han/hun som gjorde det har gyldig grunn akkurat nå? Et brekt ben feks?

Anonymous poster hash: 47f20...66f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er verst, banke noen så de blir handikappet eller parkere på handikapplassen?

AnonymBruker
Skrevet

Hun har jo ikke lappen en gang, så slapp av folkens.

Anonymous poster hash: 7e0e1...4d4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har jo ikke lappen en gang, så slapp av folkens.

Kan jo hende hun var passasjer og forlangte at sjåføren skulle parkere der?

• Liker 1
Skrevet

Kan jo hende hun var passasjer og forlangte at sjåføren skulle parkere der?Anonymous poster hash: eca58...50d

Kan hende sjåføren forlangte å parkere der? Kan hende et var en som ligna? Kan hende dette bare er løgn alt sammen pga sjalusi og misunnelse?

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo hende hun var passasjer og forlangte at sjåføren skulle parkere der?

Det er jo for det første helt ulogisk og for det andre helt utenfor poenget. Det er sjåføren og ikke passasjeren som har ansvaret for å holde parkeringsregler. Hva blir det neste? Naboen til Fotballfrue har feilparkert og det var sikkert Fotballfrue som forlangte det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo for det første helt ulogisk og for det andre helt utenfor poenget. Det er sjåføren og ikke passasjeren som har ansvaret for å holde parkeringsregler. Hva blir det neste? Naboen til Fotballfrue har feilparkert og det var sikkert Fotballfrue som forlangte det?

Nå er ikke jeg AB du siterte, men tror det var ironi..!

Anonymous poster hash: 863ba...4d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så denne her på parkeringsplassen rett ved der jeg bor, (bor samme sted som henne), og hun var parkert på handicap? Samboeren min så forøvrig at hun kom ut av bilen, men ikke jeg. Hvorfor tror alle med litt penger at de kan gjøre som de vil?

Forstår ikke hvorfor du drar inntekten hennes inn i diskusjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg AB du siterte, men tror det var ironi..!

Bingo!

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare folk med penger som benytter seg av HC-parkering selvom de ikke har noe rett til å bruke den. De er nok i mindretall bare så det er sagt.

En annen ting er at HC-plasser som ikke spesifikt har skilt der det står at man må ha bevis fra kommunen for å bruke plassen er tilgjengelig for alle som har behov. Sier ikke at det er riktig at folk parkerer der fordi de ikke gidder å finne en annen plass, men at det ikke er noe lovbrudd der.

Selv har jeg et barn med nedsatt funksjonsevne og har hc-bevis til han. Får ofte kjeft for å bruke hc-plasser fordi det ikke er synlig at han har et "handicap". Så det er ikke alt som syns godt på avstand.

Du kunne jo sagt pent ifra om at de hadde parkert på en HC-plass, istedenfor å ta bilde og "henge de ut"

Anonymous poster hash: 854da...583

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...