AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Jeg og eksen slo opp for ca 2 måneder siden, da jeg fortsatt bodde hos moren min og ikke hadde jobb. Han ville heller ikke at jeg skulle flytte inn hos han, siden han mente at jeg ikke kunne stå på mine egne bein. Nå, har jeg fått meg jobb og et sted å bo. Jeg føler at jeg nå beviser at jeg er selvstendig og bedre enn han tror. Så nå kan han bare ha det så godt! Ikke noe spørsmål, bare en liten utblåsning Endelig føler jeg meg bra nok for meg selv.Anonymous poster hash: cb634...da9 6
Gjest brutal_mann Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Godt! Du er du rustet til å finne en skikkelig mann i fremtiden.
Planken Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 HEIA HEIA! Godt jobba, og lykke til videre med egen boplass pg med jobben :-) :-)
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Herlig gjort! Bra du kom deg ut av dette forholdet. Du fortjener bedre. You go girl:) Anonymous poster hash: ebcd4...458
Teethgrinding Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Jeg og eksen slo opp for ca 2 måneder siden, da jeg fortsatt bodde hos moren min og ikke hadde jobb. Han ville heller ikke at jeg skulle flytte inn hos han, siden han mente at jeg ikke kunne stå på mine egne bein. Nå, har jeg fått meg jobb og et sted å bo. Jeg føler at jeg nå beviser at jeg er selvstendig og bedre enn han tror. Så nå kan han bare ha det så godt! Ikke noe spørsmål, bare en liten utblåsning Endelig føler jeg meg bra nok for meg selv.Anonymous poster hash: cb634...da9 Gratulerer! Du er nå akkurat som alle andre på hele planeten. Er det noe å være stolt av? Virkelig? Skulle da bare mangle. 1
Gjest brutal_mann Skrevet 31. juli 2014 #8 Skrevet 31. juli 2014 Gratulerer! Du er nå akkurat som alle andre på hele planeten. Er det noe å være stolt av? Virkelig? Skulle da bare mangle. Hver gang en tar et steg videre som menneske så har en lov å være stolt av seg selv. Det som er et lite steg for noen er et gigantisk steg for andre. 1
Planken Skrevet 31. juli 2014 #9 Skrevet 31. juli 2014 Gratulerer! Du er nå akkurat som alle andre på hele planeten. Er det noe å være stolt av? Virkelig? Skulle da bare mangle. For en usmakelig kommentar, som jeg syntes du kunne holdt deg for god til å vri av deg.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #10 Skrevet 31. juli 2014 Gratulerer! Du er nå akkurat som alle andre på hele planeten. Er det noe å være stolt av? Virkelig? Skulle da bare mangle. Ja, det er stort at jeg er stolt av meg selv når jeg har hatt det jævlig gjennom hele dette forholdet. Endelig ser jeg at jeg er bra nok, som jeg ikke har følt det på en stund. Er jævlig glad for at jeg har klart dette etter et brudd som var vanskelig ettersom det var mitt første. Glad for at jeg er kvitt idioten som brøt meg ned, og jeg er glad for at jeg har klart å bygge meg opp igjen helt selv, når jeg til og med ikke har mange nære venner. Så ikke kom her med den usle kommentaren din når du ikke en gang kjenner meg. Nå som jeg har det bra så skal ikke noe bringe meg ned i søla igjen! Til dere andre: Tusen takk alle sammen!! - TS Anonymous poster hash: cb634...da9
Majott Skrevet 31. juli 2014 #11 Skrevet 31. juli 2014 Du har god grunn til å være stolt av deg selv. Men det aller beste og viktigste du gjør for deg selv er å skaffe deg en utdannelse. Det er nøkkelen til et godt liv med en god og forutsigbar økonomi, og det gjør deg helt uavhengig av andre for å klare deg godt gjennom livet.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #12 Skrevet 31. juli 2014 Det han mente var vel at han ikke ønsket en gratis passasjer som ikke kunne dele felles utgiftene? Anonymous poster hash: 59566...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå