AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 For et par uker siden fortalte mannen min meg at han likte 17-19 åringer. Jeg er 25 og han er 30. Dette føles litt ubehagelig da jeg tenker at han på en måte "lengter" eller tenker på på disse unge jentene og jeg lurer på hvordan det blir om jeg da blir 35 og ikke lenger ser så ung ut lenger. Fare for at han kan komme til å titte mye rundt på andre da? Han sier at jo eldre han blir så vil jo dette øke. F. eks er han 40 så vil han se på de som er 30 osv. Er jo i og for seg ikke så rart at en 30 år gammel mann liker jenter i 17-19 års alderen, er jo mennesker som har så stor aldersforskjell mellom seg også, men det føles allikevel ubehagelig for meg. Litt den følelsen av at jeg ikke er god nok fordi jeg ikke er yngre. Sikkert kjempe teit å tenke sånn men. Føler det blir litt teit å reagere på dette også. Er dette overtenking, overragering fra min side? :/ Anonymous poster hash: ae7f9...0f3
Gjest Genic Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Si at han skal få tenke på og fantasere om hvem og hva han vil, men at han ikke trenger å dele det med deg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå