Gå til innhold

Hvorfor skal norsle alenemødre ha så mye penger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har ei venninne som jobber med slike saker i nav. Hun sier at det dessverre er sånn at det lønner seg å ikke ha noe utdannelse, ikke ha jobb og å få barn med en random fyr. Det er da man får inn penger.

En annen venninne av meg har gjort det, null utdannelse, null jobb og fikk barn med en random fyr. Hun får utbetalt i underkant av 30 000 i mnd. Nesten 10 000 mer enn hva jeg, som jobber 8-16 hver dag, får utbetalt.

Anonymous poster hash: 87fbf...147

Dummeste jeg har hørt.

Jeg er alenemamma (dog ikke selvvalgt eller med "random fyr") og har tatt utdannelse. Da hadde jeg "inntekt" på ca.150 000,- i året (stønader fra NAV + deltidsjobb). Nå er jeg ferdig utdannet og har inntekt på 420 000,- + at selvfølelsen er LANGT bedre. Jeg klarer meg selv!

At det er mer lønnsomt å gå hjemme på alenemorstønader er bare tull!

Anonymous poster hash: e9a38...576

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg spent på hvilken kilde du bruker og hvilke kriterier du legger til grunn for hvorvidt et land er rikt eller fattig.

Anonymous poster hash: 3ba6b...8a8

Er du DLFer?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er på tide å redusere fødselstallene i Norge!

Norges innbyggertall (og verdens) vokser for raskt. Det er trengsel og miljøproblemer.

Og så må man slutte å tro på propagandaen at det er løsningen for den fryktede "eldrebølgen".

Anonymous poster hash: 8b9d6...a3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du DLFer?

Nei, er du idiot eller bare tom for argumenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er du idiot eller bare tom for argumenter?

Hva mener du med "rike land" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært for folk i mitt yrke, så skal jeg love deg at du ikke ler like godt om du blir syk. Vis nå litt ydmykhet, pluttselig så ligger du der.

Anonymous poster hash: 1a627...dfc

Pussig at du sier det når det har vært oppe for dagen at det tvert om er omvendt. At dere med høyere utdannelse også nå er av mindre interesse fordi også dem med fagutdannelse trengs. Blir som en synkonisering. Så tror kanskje du skal dempe "trynefaktoren du har" siden det er sånne som meg som ville pleiet DEG hvis du endte opp syk :)

Eller? :-) Antar du er lege kanskje? Da burde du vel vite at du hadde klart deg svært dårlig uten fagutdannede på helseinstitusjoner da legen ikke hadde giddet å holde deg i hånden hele dagen.

Endret av Snakkis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er på tide å redusere fødselstallene i Norge!

Norges innbyggertall (og verdens) vokser for raskt. Det er trengsel og miljøproblemer.

Og så må man slutte å tro på propagandaen at det er løsningen for den fryktede "eldrebølgen".

Anonymous poster hash: 8b9d6...a3f

Eller bare stoppe invandring som stjeler jobber, jobber svart og ikke skatter osv. Får gratis utdannelse, lappen, bil, hus å ja listen går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...