AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Noen som gar prøvd sensationails? Denne lakken som man legger med LED-lampe og skal holde i 2 uker. Jeg har vært hos negldesigner og lagt tilsvarende hybrid-lakk, men når det koster 4-500 kr ganger og man må gå dit to ganger i måneden blir det altfor dyrt for min del. Tenkte kanskje å prøve litt på egenhånd. Noen erfaringer? http://www.sensationailpolish.eu/n-dk/ Anonymous poster hash: 1d4e7...cbb
FrkHumle Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 (endret) Dette er jeg nysgjerrig på også. Har veldig lyst til å kjøpe meg selv. Redigert: Cubus har også en egen versjon av denne, merket Depend. Og mener jeg har sett enda ett, men husker ikke hvor. Den generelle kategorien er vel gel-lakk, sensationails er bare et av flere produsenter innen denne typen neglelakk. Endret 31. juli 2014 av FrkHumle
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Dette er jeg nysgjerrig på også. Har veldig lyst til å kjøpe meg selv. Redigert: Cubus har også en egen versjon av denne, merket Depend. Og mener jeg har sett enda ett, men husker ikke hvor. Den generelle kategorien er vel gel-lakk, sensationails er bare et av flere produsenter innen denne typen neglelakk. Gel lakk, som brukes med maskin som man putter fingertuppene inni for å herde lakken, skader bl.a neglbånd. Anonymous poster hash: 479ad...de8
FrkHumle Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Gel lakk, som brukes med maskin som man putter fingertuppene inni for å herde lakken, skader bl.a neglbånd. Anonymous poster hash: 479ad...de8 Hvordan? Link?
Skatt Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Dette rer jeg på også. Gel-lakk skal vel ikke legges inntil neglbåndet, da vil den lettere flasse av også, mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 *dytt* Er det INGEN som har prøvd denne neglakken? Anonymous poster hash: 1d4e7...cbb
Lisa-Marie Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Jeg kjøpte et slikt kit på vita til min stemor. Hun var veldig fornøyd i værtfall ønsker å prøve det selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå