AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Jeg får høre av kollegaer at mine kollegaer er kjempefine. Også beskriver de utseende på 3 av dem. Må innrømme at jeg blir glad på deres vegne om at de er attraktive, men blir litt lei meg på mine. Hvorfor må de komme til meg å fortelle meg at jeg har attraktive veldig pene kollegaer? Jeg føler meg ikke særlig pen selv når de kommer til meg på den måten. Det hadde vært bedre at de sa det direkte til dem det gjelder. I går fikk jeg en sånn kommentar igjen. Kollegaene dine er så utrolig pene. Hva heter den , og hva heter den, osv. Noen andre som har opplevd det samme, og skjønner dere "søppel-følelsen" min med at jeg føler at jeg ser sikkert stygg ut siden de kommer til meg å nevner mine kollegaer? Hva hadde dere følt? Nå sier jeg ikke dette av missunnelse på kollegaene mine. Jeg unner de alt godt. Og synes det er flott at de får komplimenter, og er glad på deres vegne, men sier det fordi jeg følte meg ikke særlig flott selv med sånne hendelser. Anonymous poster hash: 2df92...1de
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Hva slags jobb er dette? McDonald's?Anonymous poster hash: ca8e6...f32 4
Berit Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Det er lettere å si det til andre enn til dem det gjelder. Kanskje sier de til andre det samme om deg. Jeg hadde smilt og sagt meg evt enig om jeg var det, og svart på det de spurte om. Jeg hadde ikke følt meg såret over at noen sa til meg at mine kollegaer var så pene. Hadde syntes det var hyggelig. Noen ganger (uavhengig når) kan jeg tenke at jeg skulle ønske jeg var like fin eller noe sånt, men ikke fordi noen fortalte meg at kollegaene mine var så pene. Tror jeg hadde syntes det var hyggelig at de kom og snakket. 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Jeg forstår søppel-følelsen din TS. Jeg ble ofte kontaktet av gutter som ønsket å date mine pene venninner. Jeg ble glad på deres vegne, ga dem informasjonen de ba om og jeg fortalte alt dette til mine venninner med ett smil. De ble selvsagt veldig glade Men samtidig så fikk jeg denne ekle følelsen.. Jeg var ikke pen, ikke bra nok, det var kun mine venninner som fikk seg gutter og jeg var bare mellomleddet. Dette endret seg når jeg ble eldre, og nå får alle lik oppmerksomhet av menn Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: 2b0ba...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Jeg forstår søppel-følelsen din TS. Jeg ble ofte kontaktet av gutter som ønsket å date mine pene venninner. Jeg ble glad på deres vegne, ga dem informasjonen de ba om og jeg fortalte alt dette til mine venninner med ett smil. De ble selvsagt veldig glade Men samtidig så fikk jeg denne ekle følelsen.. Jeg var ikke pen, ikke bra nok, det var kun mine venninner som fikk seg gutter og jeg var bare mellomleddet. Dette endret seg når jeg ble eldre, og nå får alle lik oppmerksomhet av menn Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: 2b0ba...f5c trådstarter: Jeg er i midten av tredveårene. Men jeg er singel, og jeg er jo opptatt av å se bra ut jeg og. Disse jentene det er snakk om er jo cirka 7 år yngre enn meg. Men allikevel. Jeg føler meg litt rar når de sier det til meg. De kollegaene dine er helt nydelig. Også beskriver de gjerne en viss jente, og sier at hun er den peneste de har sett der jeg jobber osv. Får en sånn i dass-følelse hehe. Men jeg blir glad på vegne av kollegaene. Men jeg blir bare litt sånn oppgitt på vegne av meg selv Prøver å ikke ta det bokstavelig, og tenke: Jaja, de sier vel det ikke til meg fordi jeg er stygg. Hadde jeg sett så stygg ut, så ville de vel ikke nevnt noe om utseender . Sånn prøver jeg å tenke. :D Er det noen her inne som går å forteller en av det motsatte kjønn at kollegaene deres eller kameratene/ venninnene deres er fine? Og hva tenker du om den du sier det til? Tenker du at den er stygg og da bruker du den å si det gjennom? eller tenker du at den er normal eller helt okey? Jeg lurer på hva en tenker når en sier sånn til noen. Jeg hadde aldri sagt noe sånnt. Men hvis jeg hadde sagt noe sånnt måtte det være til en som så helt okey ut. Anonymous poster hash: 2df92...1de 1
Gjest Livmora Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 trådstarter: Jeg er i midten av tredveårene. Men jeg er singel, og jeg er jo opptatt av å se bra ut jeg og. Disse jentene det er snakk om er jo cirka 7 år yngre enn meg. Men allikevel. Jeg føler meg litt rar når de sier det til meg. De kollegaene dine er helt nydelig. Også beskriver de gjerne en viss jente, og sier at hun er den peneste de har sett der jeg jobber osv. Får en sånn i dass-følelse hehe. Men jeg blir glad på vegne av kollegaene. Men jeg blir bare litt sånn oppgitt på vegne av meg selv Prøver å ikke ta det bokstavelig, og tenke: Jaja, de sier vel det ikke til meg fordi jeg er stygg. Hadde jeg sett så stygg ut, så ville de vel ikke nevnt noe om utseender . Sånn prøver jeg å tenke. :D Er det noen her inne som går å forteller en av det motsatte kjønn at kollegaene deres eller kameratene/ venninnene deres er fine? Og hva tenker du om den du sier det til? Tenker du at den er stygg og da bruker du den å si det gjennom? eller tenker du at den er normal eller helt okey? Jeg lurer på hva en tenker når en sier sånn til noen. Jeg hadde aldri sagt noe sånnt. Men hvis jeg hadde sagt noe sånnt måtte det være til en som så helt okey ut. Anonymous poster hash: 2df92...1de Jeg ville aldri ha fortalt noen at noen andre er flotte. Men hvis dette hadde vært tilfelle kunne jeg aldri funnet på å si dette til noen som er mindre pene. Da må det ha gjelt en person jeg så noe ekstra i, men som var like flott utseendemessig som som den jeg sa det til. Om ikke dette var en god venn, selvsagt. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Jeg ville aldri ha fortalt noen at noen andre er flotte. Men hvis dette hadde vært tilfelle kunne jeg aldri funnet på å si dette til noen som er mindre pene. Da må det ha gjelt en person jeg så noe ekstra i, men som var like flott utseendemessig som som den jeg sa det til. Om ikke dette var en god venn, selvsagt. Trådstarter: Sånn ønsker jeg å tenke om det. Jeg prøver å tenke på det som om de sier det til meg, fordi jeg ser helt ok ut. Eller så ser de på meg som en venn? hehe. Men jeg vil ikke tro at jeg ikke er pen når de sier det til meg. Jeg ville aldri sagt dette til en som var mindre pen. Men jeg går ikke rundt å sier sånnt i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 2df92...1de
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #8 Skrevet 31. juli 2014 Hva slags jobb?? Hva slags jobb????Anonymous poster hash: ca8e6...f32
Gjest Awzm me Skrevet 31. juli 2014 #9 Skrevet 31. juli 2014 (endret) Har aldri opplevd det, og ville følt det som veldig ekkelt om tilfeldige gutter ville vite navnet på dem, og ikke kunne spørre de selv, men faktisk måtte spurt meg, som om vedkommende det gjalt allerede hadde sagt nei, og de var slike som ikke ga seg. Endret 31. juli 2014 av Awzm me
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #10 Skrevet 31. juli 2014 Dette er jeg som forstod følelsen din. Men hvor gamle er guttene? Du sier damene er ca 7 år yngre en deg, er guttene det også? Tenker da på aldersforskjell mellom deg og dem, at de kansje syns det er litt "stort" sprang? Jeg har også blitt fortalt at jeg er "skummel". At menn ikke tørr prøve seg på meg for jeg virker så .. bra og ordentlig liksom. At de heller ønsker å prøve seg på mine venninner for de tror jeg er opptatt eller ikke kan få meg. Høres kansje teit ut, men håper du forstår hva jeg mener? Anonymous poster hash: 2b0ba...f5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå