AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har ikke spesielt mye kroppshår i forhold til "uheldige" menn. Men jeg liker å fjerne en del hår på kroppen. Hvordan fjerner man kroppshår på ryggen. GIdd ikke gå på salong og må gjøre det hjemme selv. Det er vanskelig å komme til bak der. Noen som har tips om hvordan og hva jeg skal bruke ? Er dette mulig i det hele tatt eller må jeg ha hjelp ? Og syns dere jenter det er ekkelt å hjelpe partner med å fjerne hår på ryggen ? Dama er ikke begeistret for akkurat denne jobben. Anonymous poster hash: df3fb...9d0
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Mannen min har noe hår på ryggen, mest ved skuldrene og litt nedover bakover, blir så lite at det blir teit å vokse eller barbere, så jeg pleier rett og slett å nappe de ut en og en med en pinsett jeg har ikke noe i mot å hjelpe han med dette!Anonymous poster hash: 2d5c9...883
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har ikke spesielt mye kroppshår i forhold til "uheldige" menn. Men jeg liker å fjerne en del hår på kroppen. Hvordan fjerner man kroppshår på ryggen. GIdd ikke gå på salong og må gjøre det hjemme selv. Det er vanskelig å komme til bak der. Noen som har tips om hvordan og hva jeg skal bruke ? Er dette mulig i det hele tatt eller må jeg ha hjelp ? Og syns dere jenter det er ekkelt å hjelpe partner med å fjerne hår på ryggen ? Dama er ikke begeistret for akkurat denne jobben. Anonymous poster hash: df3fb...9d0 Få noen andre til å hjelpe deg? Evt med hårfjerningskrem kan du kanskje få det til selv? "Voks-striper" som du trekker av, kan kanskje være vanskelig å få til å bruke på sin egen rygg? Anonymous poster hash: a0761...16d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har ikke spesielt mye kroppshår i forhold til "uheldige" menn. Men jeg liker å fjerne en del hår på kroppen. Hvordan fjerner man kroppshår på ryggen. GIdd ikke gå på salong og må gjøre det hjemme selv. Det er vanskelig å komme til bak der. Noen som har tips om hvordan og hva jeg skal bruke ? Er dette mulig i det hele tatt eller må jeg ha hjelp ? Og syns dere jenter det er ekkelt å hjelpe partner med å fjerne hår på ryggen ? Dama er ikke begeistret for akkurat denne jobben. Anonymous poster hash: df3fb...9d0 Med barbermaskin! Kanskje du kan lage et langt håndtak som du monterer barbermaskina på eller monter barbermaskina på en ryggskrubb-børste, slik at du kommer til på ryggen med barbermaskina? Anonymous poster hash: a0761...16d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Mannen min har noe hår på ryggen, mest ved skuldrene og litt nedover bakover, blir så lite at det blir teit å vokse eller barbere, så jeg pleier rett og slett å nappe de ut en og en med en pinsett jeg har ikke noe i mot å hjelpe han med dette!Anonymous poster hash: 2d5c9...883 Jeg har ikke spesielt mye kroppshår i forhold til "uheldige" menn. Men jeg liker å fjerne en del hår på kroppen. Hvordan fjerner man kroppshår på ryggen. GIdd ikke gå på salong og må gjøre det hjemme selv. Det er vanskelig å komme til bak der. Noen som har tips om hvordan og hva jeg skal bruke ? Er dette mulig i det hele tatt eller må jeg ha hjelp ? Og syns dere jenter det er ekkelt å hjelpe partner med å fjerne hår på ryggen ? Dama er ikke begeistret for akkurat denne jobben. Anonymous poster hash: df3fb...9d0 hvordan å barbere egen rygg, uten din kone http://www.daogee.info/1/2013/01/hvordan-a-barbere-egen-rygg-uten-din-kone.html Anonymous poster hash: a0761...16d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har ikke spesielt mye kroppshår i forhold til "uheldige" menn. Men jeg liker å fjerne en del hår på kroppen. Hvordan fjerner man kroppshår på ryggen. GIdd ikke gå på salong og må gjøre det hjemme selv. Det er vanskelig å komme til bak der. Noen som har tips om hvordan og hva jeg skal bruke ? Er dette mulig i det hele tatt eller må jeg ha hjelp ? Og syns dere jenter det er ekkelt å hjelpe partner med å fjerne hår på ryggen ? Dama er ikke begeistret for akkurat denne jobben. Anonymous poster hash: df3fb...9d0 http://jacobjmorris.hubpages.com/hub/How-To-Shave-Your-Back-For-Men Razorba Back Hair Shaver Amazon Price: $26.99 List Price: $39.99 Anonymous poster hash: a0761...16d 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #8 Skrevet 31. juli 2014 hvordan å barbere egen rygg, uten din kone http://www.daogee.info/1/2013/01/hvordan-a-barbere-egen-rygg-uten-din-kone.html Anonymous poster hash: a0761...16d Ps Det må være noe feil i oversettelsen i denne artikkelen... "Flau til å spørre din kone eller familiemedlemmer til å barbere hårete rygg? Vil du unngå å gå til en salong å ha noen rip håret ut av ryggen med voks behandlinger? Du trenger ikke å gjøre det lenger, så lenge du har denne hendige lille verktøyet Du trenger:. . Håndkle og tykktarmen MobiltelefoniPlastic Bag. Pimpstein Stone. osv..." Anonymous poster hash: a0761...16d 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #9 Skrevet 31. juli 2014 En skikkelig risikosport å barbere der en ikke ser og dermed ikke har full kontroll. Anonymous poster hash: 01910...1ac
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #10 Skrevet 31. juli 2014 En skikkelig risikosport å barbere der en ikke ser og dermed ikke har full kontroll. Anonymous poster hash: 01910...1ac Men med barbermaskin, er det fare for å skjære seg med det? Anonymous poster hash: a0761...16d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #11 Skrevet 1. august 2014 Ts her. Tusen takk for...kreative forslag Bør egentlig menn barbere seg på kroppen ? Leser ofte kommentarer på KG om at menn skal ha hår ! ! ! Selv så foretrekker jeg å være mest mulig hårløs Anonymous poster hash: df3fb...9d0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #12 Skrevet 1. august 2014 Gå til salong og vokse dem. Da blir hårene mindre kraftige på sikt, og de er ikke så stive når de vokser ut.Anonymous poster hash: 04ec5...651
Prestekragen Skrevet 1. august 2014 #13 Skrevet 1. august 2014 Jeg syns menn skal ha hår, men er ikke superfan av masse hår på ryggen. Typen får meg til å shave ryggen hans, det gjør meg ingenting Han liker det best sånn.
Jeanettica Skrevet 1. august 2014 #14 Skrevet 1. august 2014 Det må da være uproblematisk å hjelpe til med hårfjerning på ryggen. Himmel hehe. Men anbefaler voksing, hvis det er såpass at du barberer det til vanlig. Det kommer ut mykere, en voksing vil kanskje sørge for at du er hårfri 2 uker+ av gangen.. Og det blir siiiilkemykt etterpå (har ikke testet på ryggen selv, men antar det fra andre vokset kroppsdeler, hehe).
DysterPytten Skrevet 1. august 2014 #15 Skrevet 1. august 2014 Mannen har hår på ryggen og vil fjerne dem, så da gjør jeg det for han mens vi er i dusjen. Ser ikke noe problem med det!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2014 #16 Skrevet 1. august 2014 Enn om du går til salong og får vokset ryggen?
halo Skrevet 1. august 2014 #17 Skrevet 1. august 2014 (endret) Bør egentlig menn barbere seg på kroppen ? Leser ofte kommentarer på KG om at menn skal ha hår ! ! !Selv så foretrekker jeg å være mest mulig hårløs Anonymous poster hash: df3fb...9d0 Ja, jeg mener det er fint med litt trimming her og der.... Hvis dette rygghåret er til stadig sjenanse kan du jo vurdere laser. Endret 1. august 2014 av halo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå