AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #1 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har "deita" ei dame i snart 2 mnd, vi melder med hverandre via snap/mld/face vær dag. vi har møttes kanskje 10 ganger der 4 av de har endt med at hun har overnattet hos meg. jeg har ikke peiling på hva hun tenker om meg/oss, om vi er venner, fuckfriends potensielle kjærester eller whatever. Jeg har gitt mye av meg selv, gitt henne masse oppmerksomhet. alltid jeg som tar insh til å finne på noe, men igjen så er det hun som på en måte drar det ut til overnatting og den slags. jeg tror jeg holder på å få en skikkelig forelskelse i henne, jeg er iallefall veldig betatt. greia er at hun har aldri gitt meg noe tegn på at hun liker meg på noe måte, aldri gitt meg et skikkelig kompliment. virker som hun holder alt dette inni seg. jeg vet hun har litt vansker med å åpne seg og er veldig lukket av seg, det er jo greit det vi har jo bare kjent hverandre i 2mnd så forventer ikke at hun skal åpne seg som en bok for meg enda, det hadde vært greit å vite hva hun vil eller tenker om meg/oss, men med engang jeg sier noe som at jeg liker henne eller om forhold å den slaks så skifter hun bare tema. bør jeg gi henne tid? skal jeg spørre henne rett ut hva hun tenker å vil? har ikke lyst til å skremme henne vekk, men vil heller ikke ende opp med å bruke masse tid å få mer følelser for henne vis det er dødt løp. jeg tenker på henne å dette 24/7 å blir gal av det. noen som har noe råd eller vært borti noe lignende? Anonymous poster hash: cd7c9...899 Anonymous poster hash: c53c5...685
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #2 Skrevet 31. juli 2014 Jeg har "deita" ei dame i snart 2 mnd, vi melder med hverandre via snap/mld/face vær dag. vi har møttes kanskje 10 ganger der 4 av de har endt med at hun har overnattet hos meg. jeg har ikke peiling på hva hun tenker om meg/oss, om vi er venner, fuckfriends potensielle kjærester eller whatever. Jeg har gitt mye av meg selv, gitt henne masse oppmerksomhet. alltid jeg som tar insh til å finne på noe, men igjen så er det hun som på en måte drar det ut til overnatting og den slags. jeg tror jeg holder på å få en skikkelig forelskelse i henne, jeg er iallefall veldig betatt. greia er at hun har aldri gitt meg noe tegn på at hun liker meg på noe måte, aldri gitt meg et skikkelig kompliment. virker som hun holder alt dette inni seg. jeg vet hun har litt vansker med å åpne seg og er veldig lukket av seg, det er jo greit det vi har jo bare kjent hverandre i 2mnd så forventer ikke at hun skal åpne seg som en bok for meg enda, det hadde vært greit å vite hva hun vil eller tenker om meg/oss, men med engang jeg sier noe som at jeg liker henne eller om forhold å den slaks så skifter hun bare tema. bør jeg gi henne tid? skal jeg spørre henne rett ut hva hun tenker å vil? har ikke lyst til å skremme henne vekk, men vil heller ikke ende opp med å bruke masse tid å få mer følelser for henne vis det er dødt løp. jeg tenker på henne å dette 24/7 å blir gal av det. noen som har noe råd eller vært borti noe lignende? Anonymous poster hash: cd7c9...899 Anonymous poster hash: c53c5...685 Hei du! Det er dette som er så vanskelig med disse "dating-reglene". Holde tilbake.. Vente før man svarer på melding.. Ikke ringe først.. Ikke ta insh først.. Nå var det jeg som sendte sist, så da får h*n sende nå... Her er det ei som virkelig holder tilbake eller så er hun faktisk ikke interessert i et forhold i det hele tatt. Jeg syns absolutt du burde ta opp hva hun vil, men kanskje ikke så voldsomt med en gang.. Du kan si at for din del så er ikke du interessert i å treffe andre, men vil heller se hvordan det utvikler seg mellom dere to. Og så kan du høre om hva hun tenker om det. Da vil jeg tro du får et litt klarere bilde over hvor du har henne. Hvis du virkelig begynner å få følelser, så er det jo faktisk dumt om du "sløser" bort masse tid og så ender du opp alene allikvel. Anonymous poster hash: 4deb8...2b6
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #3 Skrevet 31. juli 2014 Hun liker deg i hvert fall så godt at hun ligger med deg... Kanskje hun er vant til at gutta tar alt initiativ, og er redd for å være for frampå. Jeg ville spurt henne hva hun tenker om dere to, regner med at hun har forstått at du er forelsket. Anonymous poster hash: d9c92...cdb
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Jeg syns bare det er så vanskelig å si noe for jeg er så redd for å miste henne, virke desperat. men igjen vis jeg venter lurer jeg meg bare selv sikkert. føler vi klikker skikkelig når vi er sammen, men at hun tar avstand etter endt møte eller når jeg gir henne komplimenter snakker om følelser etc. TS Anonymous poster hash: c53c5...685
Gjest Pito Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Høres ut som hun er blitt brent før. Jeg ville ønsket at du snakket med meg om dine følelser men at du samtidig er klar på at du ikke vil presse og at du forstår hvis hun trenger tid
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Enten holder hun det inne av ulike grunner, eller så gjengjelder hun ikke dine følelser. Jeg ville tatt det opp med henne og sagt at nå er d begynt å bli virkelig betatt og det er på tide for deg å få avklart om dette er noe hun ikke kunne tenke seg å ta videre. Ikke nødvendigvis forhold her og nå, men om hun ikke egentlig har de samme følelsene er det best å avslutte mens leken enda er god da du ikke ønsker ende opp forelsket i henne om det aldri blir gjensidig. Anonymous poster hash: efb89...60c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå