Gå til innhold

Kvalm, søtlig kroppslukt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste fem månedene har jeg hatt en kvalmende, søtlig kroppslukt. I begynnelsen luktet jeg det bare innimellom, men nå er det hele døgnet og det lukter sterkt. Jeg nevnte det for fastlegen da jeg var der i et annet ærend og hun testet meg for diabetes, og den var negativ. Hun mente hun ikke luktet kroppslukten. Jeg opplever at det er hele kroppen som lukter, men at det lukter noe sterkere fra underlivet og muligens brystvortene. Jo mer jeg svetter, jo mer stinker jeg. Når jeg kommer hjem stinker det av denne kroppslukten i leiligheten, men jeg lukter også på jobb. Lukten forsvinner ikke fra tøyet selvom jeg kokvasker det. Jeg vasker meg hver dag med parfymefri såpe og bruker ikke parfymerte produkter, men det har jeg ikke gjordt på mange år. Jeg har prøvd å bytte deodorant, såpe og krem uten at det hadde noen effekt på kroppslukten. Jeg har ikke byttet diett eller medisiner. Jeg blir sprø av lukten, hva kan det være?

Anonymous poster hash: 291d2...b80

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å google litt på engelsk? Det var slik jeg fant ut hva som feilte meg når legen og andre ikke kunne hjelpe. Har ikke opplevd det du har dog.

Anonymous poster hash: 7427a...7c5

AnonymBruker
Skrevet

Alt jeg finner er diabetes, alkoholisme/leversvikt og kreft. Jeg har ikke diabetes og jeg er totalavholds. Ville vel trodd at jeg hadde hatt andre symptomer om det var kreft.

Anonymous poster hash: 291d2...b80

AnonymBruker
Skrevet

Overgangsalder?

Anonymous poster hash: c4ab1...403

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...