Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg skjønner at de vil være mer enn bare en kompis, men da kan de like gjerne bare la være å ha noe kontakt med meg da. Jeg har kjæreste og dette vet disse mannfolka veldig godt, så når jeg da sier at jeg sletter dem om dem sender slike bilder så svarer de bare "oi, unnskyld. Glemte at du hadde kjæreste!". Ja, særlig...

Har sagt det til kjæresten. Han bryr seg ikke så mye om det fordi han ikke kan gjøre så mye med det.

Jeg er bare så utrolig lei meg :( har liksom lyst til å ha venner av begge kjønn, men mannfolka vil tydeligvis ikke ha noe annet enn fitte. Så eneste jeg kan ha som venner er de som jeg kjenner gjennom kjæresten eller de guttene som er sammen med venninnene mine og som jeg treffer på den måten.

Synes bare at de mannfolka burde respektere at jeg ikke er interessert, og de burde også bare la være å si at de bare vil være venn med meg når de tydeligvis ikke vil det. Jeg blir bare veldig lei meg. Fra nå av skal jeg aldri skaffe meg en enste guttekompis.

Anonymous poster hash: 926bc...f94

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg skjønner at de vil være mer enn bare en kompis, men da kan de like gjerne bare la være å ha noe kontakt med meg da. Jeg har kjæreste og dette vet disse mannfolka veldig godt, så når jeg da sier at jeg sletter dem om dem sender slike bilder så svarer de bare "oi, unnskyld. Glemte at du hadde kjæreste!". Ja, særlig...

Har sagt det til kjæresten. Han bryr seg ikke så mye om det fordi han ikke kan gjøre så mye med det.

Jeg er bare så utrolig lei meg :( har liksom lyst til å ha venner av begge kjønn, men mannfolka vil tydeligvis ikke ha noe annet enn fitte. Så eneste jeg kan ha som venner er de som jeg kjenner gjennom kjæresten eller de guttene som er sammen med venninnene mine og som jeg treffer på den måten.

Synes bare at de mannfolka burde respektere at jeg ikke er interessert, og de burde også bare la være å si at de bare vil være venn med meg når de tydeligvis ikke vil det. Jeg blir bare veldig lei meg. Fra nå av skal jeg aldri skaffe meg en enste guttekompis.

Beklager vennen, du sender nok ut feil signaler til disse gutta. Hadde de ikke trodd det ble godt mottatt, så hadde de ikke sendt de heller.

Anonymous poster hash: 820a9...076

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er man "halvnaken"? Er ikke det som å være "halvgravid"? Å ha bar overkropp er ikke å være "halvnaken". Hva er i så fall svømmerne når de stiller i speedo? 15/16-deler nakne? Enten er man naken eller ikke.

Anonymous poster hash: 89ff9...e31
AnonymBruker
Skrevet

Beklager vennen, du sender nok ut feil signaler til disse gutta. Hadde de ikke trodd det ble godt mottatt, så hadde de ikke sendt de heller. Anonymous poster hash: 820a9...076

Og hvilke signaler skulle det være? Jeg er en veldig skikkelig jente som aldri kler seg utfordrende eller er flørtete osv. Så da må du gjerne svare på hva JEG gjør feil. Rart de bare fortsetter og da når de vet det ikke blir godt mottatt. Sorry vennen, men kanskje du heller må se på hva mannfolka gjør og ikke på meg <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'>

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er man "halvnaken"? Er ikke det som å være "halvgravid"? Å ha bar overkropp er ikke å være "halvnaken". Hva er i så fall svømmerne når de stiller i speedo? 15/16-deler nakne? Enten er man naken eller ikke. Anonymous poster hash: 89ff9...e31

Halvnaken er et helt vanlig ord.

• Liker 2
Skrevet

Og hvilke signaler skulle det være? Jeg er en veldig skikkelig jente som aldri kler seg utfordrende eller er flørtete osv. Så da må du gjerne svare på hva JEG gjør feil. Rart de bare fortsetter og da når de vet det ikke blir godt mottatt. Sorry vennen, men kanskje du heller må se på hva mannfolka gjør og ikke på meg ;)

De gangene jeg har hørt om slikt har det desverre alltid vært selvforskyldt.

AnonymBruker
Skrevet

Halvnaken er et helt vanlig ord.

Bokmålsordboka

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'halvnaken' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka.

Vanlige feilkilder:

Trykkfeil: Sjekk skrivemåten!

Søk i feil ordbok: Bruk Begge-knappen!

Du kan søke med * eller % også inne i ordet dersom du er usikker på stavemåten. Du finner flere søkeråd og litt om ordtilfanget her: Hvorfor får jeg ikke tilslag?

Har du tips om nye ord, ta en kikk på siden http://www.hf.uio.no/iln/tjenester/kunnskap/samlinger/ordvakta/

Har du spørsmål om klar, god og korrekt språkbruk, kan du ta kontakt med Språkrådet.

http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=halvnaken&bokmaal=+&ordbok=bokmaal

Anonymous poster hash: 89ff9...e31

AnonymBruker
Skrevet

BokmålsordbokaVi har dessverre ingen informasjon om ordet 'halvnaken' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka.Vanlige feilkilder:Trykkfeil: Sjekk skrivemåten!Søk i feil ordbok: Bruk Begge-knappen!Du kan søke med * eller % også inne i ordet dersom du er usikker på stavemåten. Du finner flere søkeråd og litt om ordtilfanget her: Hvorfor får jeg ikke tilslag?Har du tips om nye ord, ta en kikk på siden http://www.hf.uio.no/iln/tjenester/kunnskap/samlinger/ordvakta/Har du spørsmål om klar, god og korrekt språkbruk, kan du ta kontakt med Språkrådet.http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=halvnaken&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Anonymous poster hash: 89ff9...e31

Du kan f.eks Google ordet halvnaken og så trykke på "bilder" så kan du se hva halvnaken er. Du kan også Google det bare som et ord og se f.eks artikkelen om miley cyrus som er halvnaken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hvilke signaler skulle det være? Jeg er en veldig skikkelig jente som aldri kler seg utfordrende eller er flørtete osv. Så da må du gjerne svare på hva JEG gjør feil. Rart de bare fortsetter og da når de vet det ikke blir godt mottatt. Sorry vennen, men kanskje du heller må se på hva mannfolka gjør og ikke på meg ;)

Når EN person har problem med MANGE er det logisk nok den ene som er problemet og ikke alle andre.

Anonymous poster hash: 820a9...076

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du bør tenke over hvordan du selv er. Stakkars kjæresten din :(

Anonymous poster hash: 43de4...562

Gjest Blomsterert
Skrevet

Det kan jo være at de vil sende slike bilder nettopp fordi du virker utilgjengelig.

Når du er skikkelig og ordentlig,så kan det trigge jakt-instinktet muligens.

Mange gutter som er forfengelig sånn.

Bare å kutte de ut.

AnonymBruker
Skrevet

Skikkelige jenter bruker ikke ordet "fitte", som du gjorde i åpningsinnlegget!

Anonymous poster hash: ad3d4...0ef

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...