AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Dette kunne kanskje passet under "samliv" men skriver det her. Samboeren min har mye luft i magen, og det har han visst alltid hatt (ifølge hans foreldre). Han fiser 50-100 ganger om dagen, minst. Det i seg selv er greit nok, men han gjør mye ut av det. Løfter ofte det ene beinet høyt, prøver å lage en melodi og "klipper" de opp med vilje. Og så ler han høyt. Han bryr seg ikke om vi har besøk eller sitter ved matbordet. Kommer det et innslag på tv om luft i msgen brøler han av latter. Jeg synes det blir for mye. Har snakka med han flere ganger. Vennene mine synes det er ekkelt og det lukter grusomt (mer enn en vanlig fis). Han er forresten 40 år, jeg er 30. What to do?Anonymous poster hash: c6f7d...53a
coconut100 Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Har samboeren din sjekket seg for ulike sykdommer relatert til tarmplager? Og evt. allergi mot hvete osv. Snakk med han, og bli enige om noen regler angående luften i magen. Slik som at han må gå på et annet rom hvis dere har besøk og han må slippe en. Og at det ikke er lov med fising ved matbordet osv. Også kan det være lurt å lufte leiligheten/huset før man får besøk dersom det lukter veldig. Vil anbefale å kjøpe noen duftlys for å ha rundt omkring. Så dekker det litt av lukten. Personlig ville jeg ha stilt han et ultimatium hvis man har tatt opp temaet så mannge ganger før.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Jeg tenker at han bør testes for fruktosemalabsorpsjon, Cøliaki og eventuellt laktoseintoleranse. Anonymous poster hash: 08e18...6be
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #4 Skrevet 31. juli 2014 Ts: takk for svar. Skal sjekke det ut. Jeg tenker at han bør testes for fruktosemalabsorpsjon, Cøliaki og eventuellt laktoseintoleranse. Anonymous poster hash: 08e18...6be Anonymous poster hash: 808d3...62d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Ts: takk for svar. Mange gode råd her. Sksl prøve det du sier. Har samboeren din sjekket seg for ulike sykdommer relatert til tarmplager? Og evt. allergi mot hvete osv. Snakk med han, og bli enige om noen regler angående luften i magen. Slik som at han må gå på et annet rom hvis dere har besøk og han må slippe en. Og at det ikke er lov med fising ved matbordet osv. Også kan det være lurt å lufte leiligheten/huset før man får besøk dersom det lukter veldig. Vil anbefale å kjøpe noen duftlys for å ha rundt omkring. Så dekker det litt av lukten. Personlig ville jeg ha stilt han et ultimatium hvis man har tatt opp temaet så mannge ganger før. Anonymous poster hash: 808d3...62d
Minya Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Dette kunne kanskje passet under "samliv" men skriver det her. Samboeren min har mye luft i magen, og det har han visst alltid hatt (ifølge hans foreldre). Han fiser 50-100 ganger om dagen, minst. Det i seg selv er greit nok, men han gjør mye ut av det. Løfter ofte det ene beinet høyt, prøver å lage en melodi og "klipper" de opp med vilje. Og så ler han høyt. Han bryr seg ikke om vi har besøk eller sitter ved matbordet. Kommer det et innslag på tv om luft i msgen brøler han av latter. Jeg synes det blir for mye. Har snakka med han flere ganger. Vennene mine synes det er ekkelt og det lukter grusomt (mer enn en vanlig fis). Han er forresten 40 år, jeg er 30. What to do?Anonymous poster hash: c6f7d...53a Hadde han vært ti år yngre hadde jeg trodd det var ene eksen min du snakket om. Han var en mester på å lage det han selv kalte morsomme fiser. Det kan egentlig høres ut som han har litt feil kosthold, eller at han har noe mage/tarmplager han ikke "gidder" å gå til legen med fordi han er mann.
AloeVera-Helene Skrevet 1. august 2014 #7 Skrevet 1. august 2014 Ville prøvd aloe vera gel. En shot hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå