AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Hei, for en tid tilbake flyttet jeg ut for første gang, jeg var veldig slapp med å lese av strømmen og fikk sjokk da jeg fikk regning på 8000 kr etter første gang jeg leste av, men tenkte at det var sikkert fordi jeg som sakt hadde vært veldig slapp. Nå oppdaget jeg at jeg faktisk leste av feil den gangen, og har fortsatt med det siden, jeg tok jammen meg med desimaltallet (som jeg trodde skulle bli med). Nå skal jeg snart flytte ut igjen, og lurer derfor på hva som skjer med strømmen når jeg allerede har meldt flytting til strømleverandøren? Er det noen som kommer og kontrollsjekker strømmåleren? Anonymous poster hash: 95797...236
Samson66 Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 (endret) Du må lese av selv Endret 30. juli 2014 av Samson66
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Derfor tok jeg alltid bilde av strømmåleren og kontrollerte at jeg har skrevet riktig da jeg kom opp og før jeg sendte. Har du lest av feil, så ringer du og snakker med dem og spør hva du skal gjøre. For all del, les av strømmåleren og send in skriftlig at du flytter ellers blir du ansvarlig for videre strømforbruk. Ta og bilde. Bare de som ikkesender inn avlesing at de går ut og kontrollerer, eller der det ikke blir betalt og de går og stenger. Anonymous poster hash: def17...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå