AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Er det ikke vanlig lenger å ha venner av det motsatte kjønn? Uten at det skal oppstå følelser? Når jeg tenker meg om, har jeg hatt ganskr mange kompiser de siste ti årene, og alle har på ett tidspunkt blitt interessert i meg. Bare for å oppklare det, så jeg heller ikke npe skjønnhet fra en annen verden, jeg er en ganske alminnelig jente som ikke tiltrekker meg for mye oppmerksomhet. Alle de kompisene jeg har hatt, som jeg hsr kommet godt overens med, har til slutt begynt å "fleipe" og flørte, og da ødelegges alt for min. Det verste er at ett par av disse kompisene jeg har hatt, kan gjerne flørte igjen mange år etterpå, selv om vi ikke har snakket sammen på leeenge.. Kan man ikke bare være venner lenger?! Hvorfor skal alltid det god kjemi forveksles med at "jeg er keen på deg"? Og hvem sin feil er det? Er det kompisene som har for lave krav og faller for alle de blir kjent med av det motsatte kjønn? Eller gir jeg feil signaler?Anonymous poster hash: b1741...8c5 1
Wiola Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Kanskje du rett og slett har en veldig tiltrekkende utstråling og personlighet? Eller kanskje de bare er keene på å komme ned i trusa di Hvem vet? Jeg vil ikke si at det er noen sin feil at følelser eller interesse oppstår. Men du kan jo prøve å jekke litt ned på hyppigheten av kontakt dersom noen du ikke er interessert i virker veldig interessert i deg. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 I de fleste tilfeller vil en av partene i et vennskap mellom mann og kvinne ligge med den andre.Anonymous poster hash: f6418...62b 4
Alina X Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Dette er hva guttene kaller friend zone. De utgir seg for å være "bare venner" og oppfører seg som om han er bare en kompis, så setter de inn støtet og flørter(gjerne etter x antall måneder/år)så når de ikke får den responsen de mener de FORTJENER,dvs at du sprer beina dine,så er plutselig du den slemme jenta som bare holder dem på gress og ikke gir dem mus fordi de har jo vært såååå kule og greie mot deg.. Det beste hadde vært om gutter som var interessert kunne vise det,og ikke late som om de er venner. De forventer at jenter skal forstå sånn helt automatisk at de vil ha knull og når jenta er hyggelig,ja da SKAL hun gi knull. Jenter må slutte å være så blinde å tru han kompiser bare er kompis,for egentlig så vil han bare ligge med deg. Jeg har kanskje EN guttevenn som jeg anser som KUN venn og han gjør det samme(og det tror jeg opprikitg han gjør)skalhan ha faket det i15år? Isåfall hadde det ødelagt absolutt alt. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Det er derfor begrepet "gay fags" kom til. Mye lettere med homofile venner. Anonymous poster hash: de432...5de 1
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Man er vel kanskje mer på leting etter "den rette" i den alderen, kanskje det har no med det å gjøre? Opplever ikke det med mine kompiser, men de har jeg hatt siden barndommen eller tenåra da. Anonymous poster hash: a6ecd...070
Summers Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 (endret) Er det ikke vanlig lenger å ha venner av det motsatte kjønn? Uten at det skal oppstå følelser?Anonymous poster hash: b1741...8c5 Går helt fint å ikke få følelser, å ikke prøve å ligge med deg er verre. Bør enten finne en homofil kompis. Aldri sett noen grunn til å henge med jenter jeg ikke liker fysisk. Rett og slett kulere å henge med gutter. Endret 30. juli 2014 av Summers
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #8 Skrevet 30. juli 2014 Dette er hva guttene kaller friend zone. De utgir seg for å være "bare venner" og oppfører seg som om han er bare en kompis, så setter de inn støtet og flørter(gjerne etter x antall måneder/år)så når de ikke får den responsen de mener de FORTJENER,dvs at du sprer beina dine,så er plutselig du den slemme jenta som bare holder dem på gress og ikke gir dem mus fordi de har jo vært såååå kule og greie mot deg.. Det beste hadde vært om gutter som var interessert kunne vise det,og ikke late som om de er venner. De forventer at jenter skal forstå sånn helt automatisk at de vil ha knull og når jenta er hyggelig,ja da SKAL hun gi knull. Jenter må slutte å være så blinde å tru han kompiser bare er kompis,for egentlig så vil han bare ligge med deg. Jeg har kanskje EN guttevenn som jeg anser som KUN venn og han gjør det samme(og det tror jeg opprikitg han gjør)skalhan ha faket det i15år? Isåfall hadde det ødelagt absolutt alt. Delvis korrekt. Etter det jeg erfarer dreier det seg ofte om gutter som kanskje ikke har all verdens erfaring med sjekking, så de vet ikke helt hvordan de skal gå frem. Å bli "friend zoned" er ikke et begrep disse bruker fordi de er sinte på jenta, stort sett er de sinte på seg selv fordi de ødela for seg selv igjen (som alltid). Jeg kan ikke helt skjønne hvordan folk har begynt å tolke dette til at disse gutta føler at de har fortjent sex. Anonymous poster hash: f906e...a78
Alina X Skrevet 30. juli 2014 #9 Skrevet 30. juli 2014 Delvis korrekt. Etter det jeg erfarer dreier det seg ofte om gutter som kanskje ikke har all verdens erfaring med sjekking, så de vet ikke helt hvordan de skal gå frem. Å bli "friend zoned" er ikke et begrep disse bruker fordi de er sinte på jenta, stort sett er de sinte på seg selv fordi de ødela for seg selv igjen (som alltid). Jeg kan ikke helt skjønne hvordan folk har begynt å tolke dette til at disse gutta føler at de har fortjent sex. Anonymous poster hash: f906e...a78 Fordi det er blitt populært å legge skylda på jenta. Jenta er plutselig den som er så utrolig slem,som setter gutten på gress,har prinsessesyndrom,bare bruker gutten osv. De som er LITT rasjonelle klarer å forstå at de selv er grunnen til at de havner i en friend zone,og noen av dem klarer å komme seg ut derfra. Resten sitter og bitcher om at alle kvinner er horer som bare er ute etter ting og blablabla.
Summers Skrevet 30. juli 2014 #10 Skrevet 30. juli 2014 Fordi det er blitt populært å legge skylda på jenta. Jenta er plutselig den som er så utrolig slem,som setter gutten på gress,har prinsessesyndrom,bare bruker gutten osv. De som er LITT rasjonelle klarer å forstå at de selv er grunnen til at de havner i en friend zone,og noen av dem klarer å komme seg ut derfra. Resten sitter og bitcher om at alle kvinner er horer som bare er ute etter ting og blablabla. Går jo andre veien også. For kvinner kjøper guttevenner med utseendet sitt. Det er jo det det betyr når guttene bare vil være venn med henne fordi de vil i buksa på henne. Hun har ikke noe å bidra med når det kommer til personlighet.
Gjest stian86 Skrevet 30. juli 2014 #11 Skrevet 30. juli 2014 Har mange venniner som ikke er noe romantisk med. Aldri rotet med eller noe lignende. Så går ann :-) 3
Alina X Skrevet 30. juli 2014 #12 Skrevet 30. juli 2014 Går jo andre veien også. For kvinner kjøper guttevenner med utseendet sitt. Det er jo det det betyr når guttene bare vil være venn med henne fordi de vil i buksa på henne. Hun har ikke noe å bidra med når det kommer til personlighet. Mulig det,men da må guttene slutte å late som om de er interessert i henne annet enn utseende og å komme i buksene. Slutt å være så fake;)
Summers Skrevet 30. juli 2014 #13 Skrevet 30. juli 2014 Mulig det,men da må guttene slutte å late som om de er interessert i henne annet enn utseende og å komme i buksene. Slutt å være så fake;) Ikke så lenge det funker:-)
Alina X Skrevet 30. juli 2014 #14 Skrevet 30. juli 2014 Ikke så lenge det funker:-) Men det gjør jo ikke det,derav "the friend zone".
Summers Skrevet 30. juli 2014 #15 Skrevet 30. juli 2014 Men det gjør jo ikke det,derav "the friend zone". Som man faller ut av når jenta blir despo etter kjæreste.
Alina X Skrevet 30. juli 2014 #16 Skrevet 30. juli 2014 Som man faller ut av når jenta blir despo etter kjæreste. Når hun er 35+.
Summers Skrevet 30. juli 2014 #17 Skrevet 30. juli 2014 Når hun er 35+. Jeg er 40+ så det går greit:-)
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #18 Skrevet 31. juli 2014 Dette er hva guttene kaller friend zone. De utgir seg for å være "bare venner" og oppfører seg som om han er bare en kompis, så setter de inn støtet og flørter(gjerne etter x antall måneder/år)så når de ikke får den responsen de mener de FORTJENER,dvs at du sprer beina dine,så er plutselig du den slemme jenta som bare holder dem på gress og ikke gir dem mus fordi de har jo vært såååå kule og greie mot deg.. Det beste hadde vært om gutter som var interessert kunne vise det,og ikke late som om de er venner. De forventer at jenter skal forstå sånn helt automatisk at de vil ha knull og når jenta er hyggelig,ja da SKAL hun gi knull. Jenter må slutte å være så blinde å tru han kompiser bare er kompis,for egentlig så vil han bare ligge med deg. Jeg har kanskje EN guttevenn som jeg anser som KUN venn og han gjør det samme(og det tror jeg opprikitg han gjør)skalhan ha faket det i15år? Isåfall hadde det ødelagt absolutt alt. Man blir friendzonet selv om man viser interesse med en gang og dater også. "Fikk ikke de rette følelsene, men vil gjerne være venner" Så blir jentene pissed når man ikke gidder å underholde et vennskap for deres del. Anonymous poster hash: c02cd...cdc
Xollern Skrevet 31. juli 2014 #19 Skrevet 31. juli 2014 For min del er flørting, fleiping osv en av fordelene med jentevenner. Det i tillegg til at man kanskje kan prate om litt andre ting en det man gjør med kompiser. Jeg er selv 23 år og har rotet med flesteparten av venninnene mine, men kun en av dem har jeg faktisk kunne tenkt meg å ta ting videre med. Og da var det snakk om en veldig attraktiv jente i tillegg til at vi var sammen veldig mye og var litt mer intime enn det vanlige venner stort sett er.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #20 Skrevet 31. juli 2014 Jeg hadde en del guttevenner jeg hang ofte med sent i tenårene, pulte flesteparten. Når vi møtes nå, flere år senere, så er det veldig naturlig, vi er begge litt sånn been there done that. Men har ikke samme interessen i guttevenner lenger, pleide å tenke jeg kom bedre overens med menn, men det er ikke sant. Og om man er heterofil så blir man varm i buksa etterhvert uansett, fordi man tenner mye mer på humor og intelligens enn utseende, og når en klikker sammen og utvikler intern humor og hele greia så begynner det å smelle. Anonymous poster hash: ca66a...dbc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå