Gå til innhold

Provoserende blogger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tips til meg? :)

Helst noen ekstreme som man blir mektig provosert av. På alle måter, enten det er meninger, (u)sunne livsstiler osv osv.

Anonymous poster hash: 3b38c...802
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fitfager

Anonymous poster hash: 32868...ad7

AnonymBruker
Skrevet

Det må jo være Bottolf aka Rannveig Heitmann

Anonymous poster hash: bff4b...464

AnonymBruker
Skrevet

annek.blogg.no :spy:

Anonymous poster hash: 72bc9...070
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lizbeth Osnes er skikkelig irriterende, ja. Startet som selvskaderblogg og så fikk hun baby og ble veldig wannabe fotballfrue av alle ting. "Herlighet, for en treningsøkt jeg hadde i dag! Jammen godt å få trent litt! Endelig mandag, hihi!" Jeg spyr av alle disse bloggene som rett og slett hermer grovt etter fotballfrues (irriterende) skrivemåte. Ser de det ikke selv?

Sånn ellers, så synes jeg egentlig de fleste andre typiske blogg.no-blogger er provoserende. Leser derfor ingen av dem (leser heller ikke Lizbeth Osnes sin, har bare tittet innom når hun er nevnt her på kg i tråder.)

Husker bloggen til en ung tobarnsmor som alltid viste kløft på bildet, hadde en omtrent 20 år eldre mann, som hadde startet forholdet når både hun og han hadde andre partnere. Og dette skrev hun på bloggen. Hun trodde også alle leserne var misunnelige haters, og skjelte de ut i annet hvert innlegg. Skulle gjerne lest denne trafikkulykken av en blogg igjen, men husker ikke adressen.

Anonymous poster hash: 23eaa...c52
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...