Gå til innhold

Mitt utdrikningslag!

Anbefalte innlegg

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg har hele tiden visst når det skulle skje, siden hverken jeg eller min forlover bor i byen der utdrikningslaget skulle være.

Vi møttes i 11-tiden hos en venninne, der jeg fikk på meg 80-tallsantrekk (veldig overdrevent, jeg så grusom ut). Så bar det til byen for å spise lunsj, og drikke dagens første drink. Etter det fikk jeg bind for øynene og så gikk vi i noen minutter. Så fikk jeg beskjed om å forberede meg, fordi jeg skulle hoppe i strikk. Jeg tenkte febrilsk etter om jeg hadde sett en kran eller noe sånt, jeg visste ikke helt hva jeg skulle tro... Har vanvittig høydeskrekk. Jeg fikk endelig se, og der sto de oppstilt med et hoppestrikk. Og akkurat idet jeg skulle begynne å hoppe, begynte det å høljregne og alle menneskene rundt oss løp under tak. Men der sto venninnegjengen, midt på torget og hoppet strikk. Og holdt på å le oss ihjel! :ler: Neste prosjekt var å rocke med rockering og tegne portrett (vi stilte oss opp inne på et kjøpesenter). Det var mange småjenter som kom å ville bli tegnet... :ler: Og jeg var ganske flink! Hehe! Måtte rocke masse, og det gikk også veldig bra. Var veldig gøy. Men siden det regnet sånn og det ikke var så mange folk i byen, orket vi ikke holde på så lenge.

I 4-tiden dro vi til badelandet. Jeg med rosa tiara på. :-) Veldig moro, mange gæærne jenter som tok sklien ørten ganger, og koste seg glugg ihjel. Da vi var ferdig der, dro vi ut for å spise. Og alle holdt på å sovne ved bordet, vi var skikkelig slitne. Vi dro hjem for å slappe av litt, før vi gjorde oss klar til å dra på vorspiel. Jentene hadde egentlig planlagt dildoparty, men hun som skulle arrangere det var blitt syk. Det var jo litt synd, men vi hadde det utrolig gøy allikevel på vorspiel. Deretter bar det ut på byen, og det var kanonmoro!

Jeg er ganske ung, 22 år, og fikk hele dagen igjennom mange kommentarer om at jeg som er så ung, hvorfor skal jeg gifte meg? :ler: Noen sa at jeg ser ut som en ungdomskoleelev! :hoho: På frisørsalongen der jeg skal ordne håret på bryllupsdagen hadde de veddet om hvor gammel jeg er. Men ingen ville si hva de hadde tippet. :sjarmor: Jeg synes bare det er moro jeg!

Mye gikk galt denne dagen, men det var uansett en BRA dag, og jeg hadde det veldig gøy. Jentene var ganske snille med meg, og det var bra...jeg er vel en litt anonym og sjenert person. :wink:

Gleder meg til å se bildene av meg selv i det grusomme antrekket. Hørte snakk om at de skal sendes rundt i bryllupet... Skrekk og gru!!! :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en morsom dag! :danse: Vel overstått! Spesielt det med stikkhopp, som viste seg å ikke være det du trodde. He-he. :PJeg har nemlig også høydeskrekk og vil IKKE ha noe stikkhopp..

Skrevet

Hørtes ut som om du storkoste deg gjennom hele dagen!! Grattis med flott utdrikningslag!

Skrevet

Så gøy det hørtes ut! Jeg elsker også badeland, kjempegøy! :P

Skal selv ha utdrikningslag om to dager, gleder meg veldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...