Irja Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Bestilte klistrelapper fra din merkelapp for en måneds tid siden. Har festet disse på de fleste klærene til datteren min nå. Neon av plaggene er vel vasket 4-5 ganger. Skriften er borte...... blir så oppgitt. Må altså bestille noen andre for å merke drikkeflaske, matboks osv. Hvilke anbefaller dere? Kanskje like greit å kjøpe en vannfast/tekstil tusj?
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Er fornøyd med Askeladden/navnelapper.no Tusj funker også greit, men syns ikke det alltid er så lett å skrive tydelig. Anonymous poster hash: 34eec...6bd 1
damagingsweets Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 bestilte fra Nordicprint.no i sted, har hørt mye bra om de! gleder meg til å få testet ut:)
Irja Skrevet 30. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2014 bestilte fra Nordicprint.no i sted, har hørt mye bra om de! gleder meg til å få testet ut:) Din merkelapp var best i test når jeg søkte etter hvor jeg skulle bestille... så tenker at jeg gir opp merkene og kjøper tusj.:-/
MissPierce Skrevet 31. juli 2014 #5 Skrevet 31. juli 2014 Merker selv mitt med stryke og klistre lappene til Askeladden. Å mine har ikke blitt slitt enda det er vasket mange ganger. Ikke er de som er inne i skoene slitt heller. Har stryke lapper som jeg har festet med rettergang på innersiden ved ankelen.
Lou Salome Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 Nordic print er fine.Teksten blir ikke borte.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Vi har brukt de fra www.merkalt.no
LilleBallerina Skrevet 31. juli 2014 #8 Skrevet 31. juli 2014 Bruker de fra Askeladden. Kjøpte både klistrelapper og stempel fra Nordic Print i fjor, men det gikk av etter første vask.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #9 Skrevet 31. juli 2014 Vi bruker bare fra Nordic Print. Har en 3-åring så klærne vaskes ofte, lappene sitter veldig godt og teksten forsvinner ikke. Eneste som har falt av i vask er der jeg har vært klar over at lappen ikke er festet bra nok eller festet på selve tøyet og ikke vaskelapp/merkelapp, og det er kun på et par-tre plagg. Anonymous poster hash: ddb49...322
Stinelin Skrevet 31. juli 2014 #10 Skrevet 31. juli 2014 Jeg er fornøyd med Askeladden, men merker at det går mer og mer i tekstiltusj. Har en liggende i bhg. kurven, så skriver jeg der om jeg ser noe uten merking. Og en i gangen hjemme, så merker vi på tur ut døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå