Gjest Whitestripes Skrevet 6. august 2014 #21 Skrevet 6. august 2014 Slutt å studere rævhølet ditt og lær deg å nyte sex i alle stillinger. Rett og slett.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2014 #22 Skrevet 7. august 2014 oida, dejavu her ja. Dama hadde akkurat samme problemet. Ho synes at rompa hinna var stygg og for stor, ho hadde også litt vansker med selvtillit og at ho var sjenert. Men eg skal love dere, at det er den beste rompa som finnes. Etter noen måneder så blei vi mykje bedre kjent og sex hadde blitt bedre, ho åpnet seg meir overfor meg og blei tryggere på seg sjølv og meg. Eg som forguder romper fekk iallfall snudd bildet hinna i hodet. Fikk ho til og med til å trene styrke, som også er et stort pluss. no er ho langt ifra sjenert, har super selvtillit, og doggystyle og alt med rompa er ingen problem for henne. Anonymous poster hash: 1679e...c7d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #23 Skrevet 20. april 2016 Sånn strek har jeg og og jeg hater det Vurderer å bleke rumpen min Anonymkode: 25bb3...838
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå