Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kompis og vi pulte litt før, fyllasex altså. Så ga vi oss og var bare venner, siden vi begge hadde mye annet å gjøre en tid.

Men så fikke jeg en creepy melding hin dagen. Han skrev at det eneste han trenge var en sexvenn...

Jaha...tenkte jeg. Mld fikk jeg på kvelden, så jeg tenkte han kanskje var full. Men nå har han begynt å mase igjen. Hvordan skal jeg avvise han? Jeg vil fremdeles være venner med han, så jeg vil si det på en ok måte.

Anonymous poster hash: 61834...dfb
Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg ser ikke hva som er problemet med å sende en melding tilbake å si at du ikke er interessert!

Han er ikke interessert i vennskap, du trenger ikke å være bekymret for det.

Skrevet

Svar: Nei, er ikke interessert!

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Du sier som sant er at du ikke vil. Så får han furte så nye han vil om han ikke takler å få nei.

• Liker 1
Skrevet

Bare si at du har følelser får han, da løpern! Haha! :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her

Han sier han har så lyst å finne på noe. Jeg tenker jo at han hinter til å finne på noe = sex. Jeg har veldig lyst å være med han, men kun som venn da. Så jeg tenker at han tidlig må få vite at jeg ikke er interessert i det. Og dersom han furter, så får jeg jo bare la være å være med han mer. Men hvordan skal jeg likevel ta det opp på en ok måte? Tenk om han nærmer seg meg feks og skal til å kysse...skal jeg trekke meg unna og fortelle hva jeg tenker? Eller er det lurt å gjøre han oppmerksom på hva jeg tenker før vi treffes?

Skrevet

Eller er det lurt å gjøre han oppmerksom på hva jeg tenker før vi treffes?

Jepp. Du svarer enkelt og greit at du gjerne vil finne på noe - men bare som venner. At du er kommet videre siden sist og at det ikke er aktuelt at dere er pulevenner lenger. "Håper vi kan fortsatt være venner på disse premissene" elns... ;)

Skrevet

Bare si at du har følelser får han, da løpern! Haha! :D

Man skulle tro det, men nei. De løper ikke, de bare utnytter det :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...