Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet vel innerst inne svaret men tyr meg til dere lesere....Jeg og min sambo har vært sambo i 6 år,i de 6 åra har jeg mer eller mistet meg selv uten å vite det...da det har gått sakte men sikkert...føler jeg.

Han skal ha kontroll over absolutt alt, fra hvem jeg prater med i tlf, til og meg hva jeg prater med min gamle mor om :/..hva jeg snakker med mine barn om....føler meldeplikt om alt,selv om han ikke har noen grunn til det da jeg hjemme 24/7....ikke fester jeg engang.

Jeg har to jenter på 10 og 11 fra før og han har ei på 10....til og med når jentene mine har besøk må jeg spørre han først om det er greit at de får besøk,som om jeg ikke kan avgjøre det selv???...blir skikkelig frustrert og forbanna over alt, humøret er helt borte!!

Mine jenter bor her sammen med meg og han mens hans datter er her annenhver helg..for å si det sånn merkes det når hans jente er her for han bruker silkehansker til hver anledning når det kommer til henne og det merker mine også...forleden dag måtte jeg støvsuge bagen til jenta slik at hennes mor ikke skulle pirke på noe, enda her har vi det rent og pent!!!...

Mottar delvis bidrag på de 2 jentene mine som jeg delvis bruker på klær og diverse aktiviteter de er med på, er bevisst på salg men blir da sint på meg da jeg ikke kjøper til hans datter!!...

Når det kommer til barna når de alle tre er sammen annenhver helg går han titt og stadig å sjekker om det er ryddig og hva de gjør,har sett gang på gang at alle tre blir stressa når han holder på sånn,og bedt han stadig vekk roe ned for de kan rydde etter seg når dagen er omme...men nei!!

Har sett mange ganger at mine jenter må trå varsomt for ikke å såre dattra hans, eller si noe galt for da er han på plass og ordner opp....blir veldig sliten av dette og dessverre i min verden er det ikke sånn, for unger må få være unger å leke seg, slå seg, bli møkkete, ordne opp i en krangel som kan oppstå mellom barn...

Men det som sårer mest er at den behandlinga er så åpentlyst at ongene merker det og nøler ikke med en krangel med meg når mine er til stede,aldri når hans er her...jeg er på randen til å dra herifra, har det bedre alene sammen med jentene.

Når han merker at jeg er sliten av alt sier han at han er snill og at jeg er avhengig av han!! Hvorfor iall verden???

Jenta mi på snart 12 blir stadig vekk peppra med hvor snipete hun er og påpekt sine feil...at hun ødelegger leken idyllen mellom de to yngste, for min yngste leker godt med hans datter....helt til min datter gjør noe som får hans datter til å reagere, hun kjefter opp lett en voksen person og er kun 10!!!!!...hårreisende synes nå jeg da men han unnskylder henne med at hun er sånn og at hun sliter psykisk....hennes mor som har kun henne var på nippet her i vår til å gi far 50/50 foreldreansvar....og jeg tenkte da hvordan i all verden skal det gå her da???.....jenta er snill som et lam når hun er sammen med meg og det har jeg sagt til far men han går på den at jeg får det til at det er hans feil...

Han blander seg også i mine plikter her hjemme som alt fra gardiner til planter, støvsuging, vasking....ja alt....noe som jeg har påpekt tidligere her....alle som kommer hit sier det er så strøkent som jeg setter så stor pris på å høre...Jeg har tenkt mange ganger at han sliter med noe forferdelig men hva?...ikke vet jeg, men en ting vet jeg at jeg går snart fra vettet når han holder på sånn....rolig er det når han er på jobb,da er roen tilbake i hjemmet og føler dårlig sammvittighet for å føle det, vet ikke helt hvorfor...

Det er for øvrig hans hus vi bor i, blir også der påpekt at han har tak over hodet og hvems ting er hans,her er det mitt mitt og ditt ditt....skal det være sånn da?????

Noe rotete innlegg men et resultat av at det er rot i hodet for tiden!!!!

Anonymous poster hash: ebe75...8a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du gjør galt er å la ham rulle over deg og bestemme ditt liv. Ta det tilbake, sett ned foten og vis hva du står for! Snakk med ham. Ikke la ham bestemme alt om hvordan ting skal være i heimen. Er han ikke åpen for å lytte eller forandre sin væremåte må du ta grep. Han overkjører deg så til de grader! Så enten må du stå opp for deg selv, eller innse at slaget er tapt og at forholdet rett og slett ikke fungerer.

AnonymBruker
Skrevet

Men kjære deg, dette tror jeg virkelig du vet svaret på innerst inne selv. Er dette virkelig en oppvekst du ønsker for jentene dine?

Anonymous poster hash: ec519...cd7
AnonymBruker
Skrevet

Trolltråd.

Anonymous poster hash: 80ec8...80c

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn du ønsker at jentene dine skal tro det er greit å bli behandlet?

Anonymous poster hash: c6b52...7e4

Skrevet

Men kjære deg, dette tror jeg virkelig du vet svaret på innerst inne selv. Er dette virkelig en oppvekst du ønsker for jentene dine?

Anonymous poster hash: ec519...cd7

Du har så rett!!

Skrevet

Trolltråd.

Anonymous poster hash: 80ec8...80c

Er ikke sikker på hva du mener med trolltråd!!har aldri hørt det før :/

Skrevet

Det du gjør galt er å la ham rulle over deg og bestemme ditt liv. Ta det tilbake, sett ned foten og vis hva du står for! Snakk med ham. Ikke la ham bestemme alt om hvordan ting skal være i heimen. Er han ikke åpen for å lytte eller forandre sin væremåte må du ta grep. Han overkjører deg så til de grader! Så enten må du stå opp for deg selv, eller innse at slaget er tapt og at forholdet rett og slett ikke fungerer.

Nei det har jeg prøvd så du har nok rett i det at dette ikke fungerer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...