Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt på 2 studier.

På det ene er det 85 plasser, der startet jeg på ventelisteplass nr 7, og rykket fram til 5 plass etter suppleringsopptaket.

På det andre er det 40 plasser, det starter jeg på 4 plass på ventelista, og har nå rykket fram til 3 plass.

Er det noen som har noen erfaringer, eller har noen mening om mine sjanser på å komme inn før eller etter studiestart?

Anonymous poster hash: 811ec...33c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du søkt på da? Og hvor?

AnonymBruker
Skrevet

Har søkt på økonomi og administrasjon (85 plasser), og regnskap og revisjon (45 plasser) på HBV.

Anonymous poster hash: 811ec...33c

Skrevet

*40 plasser, ikke 45

AnonymBruker
Skrevet

*40 plasser, ikke 45

Wops. Der røk anonymiteten.

Du kan nok komme inn, men det er nok ikke før etter skolestart. Nå vet jeg ikke helt hvor populære disse studiene er, men du har jo ikke et så høyt nummer på ventelisten. :) Hva er det du har kommet inn på nå da?

Anonymous poster hash: f7cf7...030

• Liker 1
Skrevet

Ja du kan jo være heldig. Kan være flere som trekker seg og at du da vil få en telefon etter skolestart :) Som AB over skriver så spørs det jo hvor populære disse studiene er, men det er fortsatt håp. Du er ikke så langt ifra! :blomst:

Skrevet

Det er et opptak til, min skole opplyste meg om 5. august. Det er jo mange som får plass i dette suppleringsopptaket som velger å takke nei også, så siste påfylling er i neste uke etter det jeg forstod. Så det er håp! :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er et opptak til, min skole opplyste meg om 5. august. Det er jo mange som får plass i dette suppleringsopptaket som velger å takke nei også, så siste påfylling er i neste uke etter det jeg forstod. Så det er håp! :)

Joda, men i suppleringsopptaket var det jo kun 2 stk som kom inn i kvoten til TS på det ene studiet, og kun 1 på det andre. TS kan umulig få plass på etterfyllingsopptaket 5. august. Dersom TS får plass, så er det etter skolestart.

AnonymBruker
Skrevet

Joda, men i suppleringsopptaket var det jo kun 2 stk som kom inn i kvoten til TS på det ene studiet, og kun 1 på det andre. TS kan umulig få plass på etterfyllingsopptaket 5. august. Dersom TS får plass, så er det etter skolestart.

Ts kan tilbys plass dersom noen av de som opprinnelig fikk tilbud har trukket seg til fordel for tilbud på et høyere studieønske. Dog er det ikke sannsynlig at så mange takker nei.

Anonymous poster hash: 4018a...b13

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål dere: jeg har vært på venteliste plass nr. 4 siden opptaket kom. Vil det si at de enda ikke har sluppet noen inn? eller har de et senere opptak på Uit?

Anonymous poster hash: 53835...c12
  • 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På ‎31‎.‎07‎.‎2014 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Spørsmål dere: jeg har vært på venteliste plass nr. 4 siden opptaket kom. Vil det si at de enda ikke har sluppet noen inn? eller har de et senere opptak på Uit?

Studie?

Anonymkode: db2a7...8c7

AnonymBruker
Skrevet
På 31.7.2014 den 0.46, AnonymBruker skrev:

Hvis det gjelder juss så tar de ikke inn fra venteliste.

Anonymkode: 74ce5...c60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...