Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kan bare følelsene for en person bare bli borte?

Man lover å elske hverandre, være der i gode og onde dager, også plutselig bare mister man følelsene sånn der?

Jeg og min kjære har vært sammen en stund, og jeg begynner å tro han har mistet følelsene for meg. Han er blitt veldig avvisende, tankefull, og prioriterer alt annen enn meg. Vi har ingen barn, men har snakket mye om det og at vi vil bli foreldre, sammen en dag.

Men i det siste er han bare vært så rar. Jeg har prøvd å snakke med han, gi han tid, lar han møte kompiser, lat han gjøre sitt, det han vil. Lager favoritt maten hans, kler meg sexy, sminker meg og smiler hver gang han er hjemme fra jobb sliten. Så nå begynn er jeg å lure på om han om han i det hele tatt vil være i dette forholdet lenger. Føler jeg gjør alt for den mannen, og det eneste jeg ber om er mer kos og lidenskap i hverdagen, men Neida....

Så nå lurer jeg på, alt det snakke han sa om at jeg er drømme dama hans, aldri møtt en som meg, elsker meg mer enn noe annet, var alt det bare ord eller? :(

Elsker han meg, eller er følelsene borte og han ikke tør å dumpe meg, og bare gjør masse tull, sånn at jeg skal gå ifra han?!

Jeg elsker han faktisk, veldig høyt. Men er så lei av å gjøre alt for han..

Anonymous poster hash: ccad1...80a

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Her lar du nok hodet ditt spinne raskere enn virkeligheten. Alle kan ha en dårlig periode der de ikke orker å være skikkelig partner. Snakk med ham om det og spør om noe plager ham.

Skrevet

Sier meg enig i personen over meg!

Kommunikajson kommunikasjon kommunikajson er vel stikkord her. Det kan jo være noe helt annet som plager ham.. Finn ut av det!La han få vite hva du føler. MEn samtidig fortell ham at du er glad i ham og elsker ham. (viktig og mikse negative ting med positive ting når man tar opp slike ting)

Prøv en "alvorsprat"

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han, kan vel nesten garantere at han holder igjen noe. Ta det når dere er uthvilte, og kan snakke ordentlig. Angrer som en hund på at jeg ikke fikk gjort dette:-/.

Anonymous poster hash: 5be17...732

Skrevet

Har han en jobb eller noe annet fast utenfor hjemmet som opptar mye av den mentale kapasiteten hans?

Kanskje det er en hektisk periode et anet sted, som i neste omgang går ut over deg?

Ikke at det nødvendig vis er noen unnskyldning for å bli kjølig. Burde egentlig vært motsatt.

Skrevet

Det kan være så mangt. Men kommunikasjon er nok nøkkelen her ja. Aller helst vil jeg råde deg til å bygge litt kontekst før du tar dette opp med ham. Lag f.eks en hyggelig middag hjemme med god stemning slik at han er åpen for å prate. Unngå å ta det opp i situasjoner hvor han er sliten/stressa. Tenk over måten du sier det på. Få det frem på en måte som ikke virker anklagende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...