missfidget Skrevet 28. juni 2004 #1 Skrevet 28. juni 2004 Hadde en delvis merkelig og deilig opplevelse i dag hos H&M. Siden jeg ligger på kanten i str (44/46) jeg kikker i både BIB og vanlige H&M kolleskjon og L.O.G.G. Jeg var ut etter en skjørt. Var på Oasis og fant en rålekkert men 780 kr har jeg ikke for tiden.......Tenkte det var best å ta en pause før jeg høppe i en stor kjøå som det, så jeg gikk bort til H&M. Plukket 2 som jeg mente var fint. En mint-grønn fra BIB i 46, og en med blomster-motive på i 46 fra vanlige kolleskjon. Du verden, den fra BIB var for liten!! Og den vanlige passet veldig greit. Hva i verden???? Synes dette var bare så utrolig teit. Selv om det er jo deilig å gå i "vanlig" klær, det var liksom så merkelig at den BIB, som skal være tilpasset oss større folk var til og med FOR LITEN og den vanlig 46 var greit. Det er liksom ikke nok at BIB har stadig gikk nedover i det siste året, klærne bare har blitt mer or mer stygg og snitt er ikke flatterende i det hele tatt. Det virker som de ikke ser på hva som er i stil nå, bare liksom farger og ikke mer. Det er faktisk latterlig for tiden hva de har. Kolleksjon har knapt forandret seg siden vinteren! Så mange ting i dette verden jeg kommer aldri til å forstår...
Loolaa Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Nei, det var rart! :-? Synes størrelser varierer så veldig. Noen ganger passer 38, andre ganger 42.
Gjest StoreSky Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Enig.. jeg har klær fra 40 - 46 str... Og enig i at klærne fra BIB er grusome! Tror de at alle "litt større" vil gå i paljetter, rysjer, stoooore og viiiiidre greier...?? Hva med de vanlige klærne i LITT større størrelse bare?? *skulle vært klesdesigner jeg* :evil:
missfidget Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2004 Hadde vært kjempe fint om butikkene kunne lage klær i alle str. i alle modeller! Om de hadde prøvde det ut i et år, jeg tror respons hadde vært enormt!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #5 Skrevet 1. juli 2004 Enig.. jeg har klær fra 40 - 46 str... Og enig i at klærne fra BIB er grusome! Tror de at alle "litt større" vil gå i paljetter, rysjer, stoooore og viiiiidre greier...?? Hva med de vanlige klærne i LITT større størrelse bare?? *skulle vært klesdesigner jeg* :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå