liteherlig Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Hei der. det ble nylig slutt mellom meg og min dame. Det er gått 3 dager siden det ble slutt. Er 21 år gammel og hun er 2 år yngre, Jeg tenkte jeg ville finne med ei jente for halvt år siden, fant hun, vi prata i 5 mnder før vi traff hverandre tidlig juni, Begge var klare for langt forhold, og jeg fant den dama som jeg ønsker meg mest, trodde det var bare en drøm å få sånn dame. Vi treffes første gang i Fredrikstad, jeg fikk lovt til å bo hjemme hos henne, vi kom veldig godt overrens med engang, alt var så kjærlighetsfull. Var over helga hos hun, likte foreldrene hun sin meg veldig godt og sa bare positive ting til exen om at hun burde være med meg. så gikk det 1 uke, jeg var hjemme, hun savna meg så. så kom jeg tilbake til hun, var hos hun i 1 uke da, alt gikk så bra, traff hele familien til hun også. Vi gjorde masse gøye ting sammen, så kom hun til meg for 4 dager til Kr.sand. Alt gikk så fint der, Snappa mye. sendte mye meldinger og prata mye når hun reiste hjem igjen, så kom jeg tilbake for 1 ny uke. Hun hadde bursdag, kjøpte en fin kjole, hun ble veldig glad og sa ofte hun elsket meg osv. Så skulle hun reise 1 uke senere på jente tur (bestilt for lenge siden) til Rhodos med 4 jenter. og jeg reiste til Polen til familien min. Hun gjorde ikke noe dumt der, enste hun skrev på meldinger at hun savnet meg så og elsket meg. Så reiste jeg 1 uke senere til Athen med 2 kompiser (ikke fylletur) Så plutselig når hun kom hjem, ble hun en helt ny person for meg, kanskje maste litt på meldinger. Så ble hun sikkelig kald, da jeg reiste hjem på mandag 28 juni, sa hun hadde mistet følelsene for meg, det kribla ikke i magen lengre,men hun var enda glad i meg. Ble helt knust da og det var hardt å reise den lange turen hjem. Så har ikke tatt noe kontakt siden da, alt jeg vil nå er å prøve å vinne hun tilbake, hun var den perfekte for meg, Vet at det finns mange andre fisker i havet. Så nå om tenker jeg bare på hun, går enda med venner og trenenr Noe gode tips? Det er alt jeg ønsker meg nå er hun Litt dårlig norsk kanskje
Gjest brutal_mann Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Hun vil ikke, du kan ikke tvinge henne. Du må la det fare. 1
Antoinette Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Det høres ut som om dere har gått altfor fort fram. Dere brukte mye tid på å bygge opp forventningene også ble det nok ikke slik hun hadde forestilt seg.Du må akseptere at hun ikke vil og gå videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå