Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte kjæresten min om han kunne være med meg på visning på en leilighet jeg har vurdert å kjøpe, men han gadd ikke. Det var bare snakk om en times tid, det er ikke langt å kjøre og han skulle ikke gjøre noe annet heller.

Jeg har ingen familie i nærheten og alle andre jeg kjenner her er på ferie. Jeg ble egentlig ganske skuffet og lei meg, da jeg virkelig kunne trengt å ha noen med, og jeg trodde da virkelig ikke det skulle bli et problem for han å hjelpe meg. Er det tullete av meg eller?

Anonymous poster hash: fc306...997
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig at han ikke viser interesse i deg og hvor du bor.

• Liker 4
Skrevet

Nei, du overreagerer ikke.

Bytt ham ut med en som er interessert I deg og livet ditt.

• Liker 2
Skrevet

jeg ville også blitt skuffet, hadde han noen grunn til at han ikke ville være med?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han bare gadd ikke. Så ble jeg litt gretten og da sa han årh javel da. Men da får han bare være.... Gidder ikke å måtte grine meg til at han skal være interessert.

Ts

Skrevet

Er det ofte slik at han ikke viser interesse? Hvor du bor er jo noe kjæresten din absolutt burde interessert seg for tenker jeg...

Skrevet

Synes det er helt absurd at han ikke støtter deg i noe som så viktig som når du vurderer og kjøpe en bolig.

Jeg kan ikke forstå hvordan det er mulig og være sp uengasjert i en partner sitt liv!

Hvis han ikke gidder og bruke litt av sin tid på noe som er viktig for deg (og noe som jo burde være viktig for ham siden det omhandler den viktigeste personen i livet hans, som jo forhåpentligvis er deg)

Hadde selv ikke blitt blid om jeg var i din situasjon!

Ta det opp med ham evt kvitt deg med ham!

• Liker 1
Skrevet

Kjipt å ha en så til de grader uengasjert kjæreste. Skjønner at du reagerer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke første gangen han er sånn heller... Jeg har spurt han før om han feks har kunnet vært med meg til legen, det har han heller ikke giddet. Ikke at jeg ikke går til legen alene, men følte jeg trengte litt støtte akkurat den gangen. Jeg hadde forstått det om jeg drasset han rundt og ville ha han med meg overalt, men jeg gjør ikke det. Jeg har vært på mange andre visninger, men da har jeg alltid hatt søsteren min eller en veninne med.

Jeg bare begynner å lure på om det er normalt. Jeg føler meg ikke noe viktig for han, at han ikke stiller opp for meg. Jeg stiller opp for han i hytt og pine, sier ja til alt han spør meg om. Jeg vet han elsker meg, men han kan være litt dust til tider...

Skrevet

Jeg bare begynner å lure på om det er normalt. Jeg føler meg ikke noe viktig for han, at han ikke stiller opp for meg. Jeg stiller opp for han i hytt og pine, sier ja til alt han spør meg om. Jeg vet han elsker meg, men han kan være litt dust til tider...

Da har du nok et litt anderledes syn på kjærlighet enn det jeg har, for hvis man virkelig elsker den man er sammen med så stiller man opp for den personen selv om det gjelder noe man i utgangspunktet ikke "gidder".

Skrevet

dette hørtes ganske rart ut i min verden. klart kjæresten bør være med å titte, er jo i stor grad både du og han som vil få glede av dette stedet. dette ville jeg tatt opp med han.

lykke til :)

Skrevet

Tror jeg hadde tatt det som et kjempekompliment å bli spurt om å være med på visning, så for meg er det litt rart at han sier han ikke "gidder". Så nei, jeg synes ikke du overreagerer, og tror jeg hadde blitt ganske skuffa om jeg var deg.

AnonymBruker
Skrevet

Han sa unnskyld da. At han var i dårlig humør og trøtt.

Er fortsatt skuffet...

TS

AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer ikke.

Kommer han til å gidde å besøke deg da om du flytter til den leiligheten?

Anonymous poster hash: f5d76...3ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Først syntes jeg han hørtes ut som en dust. MEN, om du allerede har gått på mange visninger så er det ikke rart han ikke gadd bli med deg på denne ene!

Og å be han om å være med deg til legen, er ganske søkt. Du er jo voksen (myndig i hvert fall, om du skal kjøpe leilighet). Hvorfor i alle dager skal noen være med deg til legen?

Anonymous poster hash: 6f0fe...fde
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Det er ikke første gangen han er sånn heller... Jeg har spurt han før om han feks har kunnet vært med meg til legen, det har han heller ikke giddet. Ikke at jeg ikke går til legen alene, men følte jeg trengte litt støtte akkurat den gangen. Jeg hadde forstått det om jeg drasset han rundt og ville ha han med meg overalt, men jeg gjør ikke det. Jeg har vært på mange andre visninger, men da har jeg alltid hatt søsteren min eller en veninne med.

Med mindre det var hans egen jobb eller forpliktende oppmøte i studiet som var årsaken til at han ikke ble med deg på legetimen: dropp ham.

Samtidig virker det som om at du er litt avhengig av andre i flere settinger? Når man er voksen/begynner å bli det, så er det bra å trene seg på å bli litt mer selvstendig også.

AnonymBruker
Skrevet

Tingen er at jeg ER veldig selvstendig. Det har jeg alltid vært. Jeg har siden jeg var veldig ung alltid ordnet meg selv, tatt vare på hest alene, søkt meg på studier, skaffet meg jobb osv, alt uten andres hjelp. Jeg får høre oftere at jeg må tørre å be om hjelp, og at jeg ikke kan klarw alt alene enn at jeg er avhengig av folk. Akkurat når det kommer til visninger syns jeg det er greit med andre sin mening.

Jeg har vært utallige ganger hos legen alene. Aldri hatt med meg noen. Men akkurat den gangen sov jeg hos han og gruet meg veldig, og lurte på om han ikke kunne være med i tilfelle jeg ble veldig dårlig etterpå.

Ts

Skrevet

Støtter det at det er lurt å ha noen med på visning. Spesielt folk som er litt "handy" og kan se om det er noen mangler som du ikke ser. Vi er et par, og vi hadde med en snekker vi kjente på visning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...