Gjest pixxa Skrevet 28. juni 2004 #1 Skrevet 28. juni 2004 Noen som har prøvd renseproduktene fra Body Shop? Erfaringer i forhold til 'H&M' merker, apotekmerkerm pafymerimerker og salongmerker?
missfidget Skrevet 28. juni 2004 #2 Skrevet 28. juni 2004 Noen som har prøvd renseproduktene fra Body Shop? Erfaringer i forhold til 'H&M' merker, apotekmerkerm pafymerimerker og salongmerker? Ikke så veldig gode erfaring dessvere. Jeg tror de har noen gode kur/masker men akkurat renseproduktene synes jeg ikke så høyt om. Har hørt dessuten at den Rice Grain Exfoliator er bra.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2004 #3 Skrevet 28. juni 2004 Jeg slet en periode med veldig tørr hud, så tenkte jeg skulle kjøpe en billig (i forhold til salongprodukter) rensekrem på BodyShop. Husker desverre ikke navnet på produktet, men den var beregnet for normal/tørr hud. Har sjeldent blitt så stram i masken som jeg ble av den... Har veldige gode erfaringer med Vitamin E serien, spesielt øyekrem, lypsyl og farget fuktighetskrem...muligens er rensekremen også bra, men jeg foretrekker Dermalogica/Clinique.
Frk Doodad Skrevet 29. juni 2004 #4 Skrevet 29. juni 2004 Har ikke prøvd renseproduktene, men har prøvd noen av kremene (øyenkrem i E-vitamin serien, øyenkrem i C-vitamin serien og en dagkrem med aleo vera). Disse var jeg fornøyd med.
Gjest Tristessa Skrevet 29. juni 2004 #6 Skrevet 29. juni 2004 Vitamin E serien er jeg veldig, veldig fornøyd med. Har dagkrem derfra, og synes den er bedre enn Vinefit fra Lancome og Biotherm og gudene vet hva annet jeg har prøvd. Renseproduktene er det så som så med. Vitamin E serien hadde en 2 i 1 ting som var god, men jeg tror ikke de har den fremdeles. Ellers er rensegeleen med pasjonsfrukt fremdeles et godt minne hos meg. Tea tree serien er grusom - ødelegger fet hus mer enn å hjelpe, slik jeg ser det.
Gjest Virvel Skrevet 29. juni 2004 #7 Skrevet 29. juni 2004 Jeg kjøpte en renseserie til blandingshud derfra engang, og den var intet mindre enn grusom. Jeg ble tørr og ekkel, og ansiktshuden føltes to nummer for liten. Altfor sterke produkter for meg, og jeg har vanligvis ikke spesielt sensitiv hud! Jeg pleide å være kjempefornøyd med alt jeg kjøpte hos BodyShop, men etter dette gedigne bomkjøpet har jeg holdt meg langt unna. Den gamle sminken deres var kjempegod, særlig mascaraen, men nå er det bare søl alt sammen. Trist. Det var jo så billig og bra før...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. juni 2004 #8 Skrevet 29. juni 2004 Jeg bruker Passion Fruit cleansing gel. Uten den får jeg helt sinnsykt med kviser (to dager uten er nok...), så ja, jeg er fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå