Gjest Bare lille meg Skrevet 28. juni 2004 #1 Skrevet 28. juni 2004 heisan. Håper noen kan svare mg på dette spm... synes egentlig d e ganske pinlig. Men jeg har en blemme på den indre kjønnsleppen, vet at d ikke e noe kjønnssykdom. Men hva kan d være da?? Et gnagsår pga trusen?? Skulle nesten tro det. Går den vekk, eller hva kan jeg gjøre for at den går vekk?? Håper noen svarer, har lurt på dette en stund, men det e ikkje alltid like lett å vite kor en kan få svar på et sånt spm. Takk på forhånd
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2004 #2 Skrevet 29. juni 2004 Høres ut som en liten herpes, spør du meg.....
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2004 #3 Skrevet 29. juni 2004 Hmmm... Sånn har jeg hatt også... En litt øm, noe rød kul/blemme. Den forsvant på meg i løpet av noen dager uten noe behandling. Det hender den dukker opp innimellom på samme sted. Aner ikke hva dette er jeg.. Men har lagt merke til at når jeg har fått den har jeg shavet...
Gjest Bare lille meg Skrevet 29. juni 2004 #4 Skrevet 29. juni 2004 Nei, d e ikkje herpes, tror eg. D dukker vel ikkje bare opp av seg selv?? Hadde dette før eg begynte å ha samleie... Men det kommer ikkje av at jeg barberer meg heller, for jeg bareberer meg ikke opå de indre kjønnsleppene.
Gjest Bare lille meg Skrevet 29. juni 2004 #6 Skrevet 29. juni 2004 Kvise?? heheh. Den har jo vært der en stund.. Men går det an då?? på kjønnsleppen??
Væren Skrevet 29. juni 2004 #7 Skrevet 29. juni 2004 Antagelig en ufarlig fettklump/talgkjertel. Sannsynligvis må du bare vente til den forsvinner.
Gjest Bare lille meg Skrevet 29. juni 2004 #8 Skrevet 29. juni 2004 Men det kan vel ta lang tid?? Går det ikkje an å "klore" den vekk?? Mener litt flaut om han eg ligger md ser dette og sprø ka d e: Han kommer neppe t å tro på forklaringen min??
Væren Skrevet 29. juni 2004 #9 Skrevet 29. juni 2004 Tror ikke du skal prøve å klore den vekk. Men hvis du greier, kan du klemme litt, kanskje? Høres vondt ut... :o Hvis den ikke forsvinner snart, bør du kanskje ta en tur til legen?
Gjest Bare lille meg Skrevet 29. juni 2004 #10 Skrevet 29. juni 2004 Takk for alle svar, får bare vente å se då...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå