Gå til innhold

Jeg vet ikke om jeg elsker kjæresten min lenger :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste så har jeg følt at han har prioritert alle andre ting, enn meg.

Han sier selv han trenger litt tid med venner nå, fordi han føler vi har vært mye oppå hverandre i det siste. Han er veldig avhengig av å ha de vennene han har og det skjønner jeg veldig godt. Jeg trenger også tid med mine venninner.

Men han har vært så anderledes, jeg føler han ikke er den jeg ble sammen med. Og jeg er veldig usikker på mine følelser for han. Jeg vet ikke om jeg bare bryr meg veldig mye om han som person siden han har vært en del av livet mitt i 3 år, eller om jeg faktisk elsker han og vi bare er i en dårlig periode.

Vi har snakket mye om det, men han sier det ikke er noe galt, men handlingene han gjør er noe helt annet en det han sier.

Han sier hver dag, "jeg elsker deg", men kanskje det bare er blitt ord? Og jeg sier det tilbake, men vet ikke om jeg mener det lenger. Kanskje vi er så ulike? Jeg kunne se for meg en fremtid med han, men nå vet jg ikke.. Kanskje jeg lurer meg selv til å tro at vi har noe bra sammen, og en fremtid sammen, men så er det bare den gode, trygge tanken som holder meg igjen?

Så vet ikke hva jeg skal gjøre lenger? :-/

Anonymous poster hash: 106c7...e0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanskelig for oss å svare på når alt er så vagt og det er bare tanker rundt forholdet. Det er jo ikke noen direkte problemer, bare mangel på lidenskap. Det er opp til deg å bestemme om du vil ha det bedre med en annen.

Anonymous poster hash: a8e4e...287
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er oppe i en lignende situasjon selv, dvs på andre siden. Jeg har følt på dette, at jeg har blitt litt nedprioritert. For å ikke være sutrete fant jeg ut at jeg ikke skulle nevne noe for min bedre halvdel. Rettelse, jeg sa det jo, men ikke på er tydelig nok måte. Jeg trakk meg litt unna. Dette har helt klart forholdet vårt litt under.

Verste følelsen er å sitte i etterkant å føle at jeg har rotet bort noe som var perfekt, fordi jeg ikke var mann nok til å takle hennes ønske om mer tid til annet.

Anonymous poster hash: 8a987...52c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen har vært sammen like lenge som dere. Men hos oss har vi bare blitt mer glad i og sikre på hverandre. MEN, hvis dere er veldig mye sammen hele tiden så er det naturlig at en får litt klaustrofobi. Kanskje litt tid fra hverandre hadde hjulpet på tankene :-)

Anonymous poster hash: d762d...d43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...