AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Hei, Er det noen der ute som kan hjelpe meg og komme med noen gode råd? Jeg og min samboer igjennom snart 3 år, hadde en stor krangel for noen mnd siden, mest handlet det om at han tok meg for gitt, og han så ikke hva han hadde før han mistet det. Vi slo opp, men jeg var fortsatt hjemme hos oss, og vi snakket ut om ting og fant ut at vi ikke ville leve uten hverandre. Så etter dette har ting egentlig vært mye bedre enn noengang. Han setter mer pris på meg, gjør meg innsats med visse ting og viser tydelig han elsker meg. Så er det meg. Jeg føler at vi er der igjen. Før krangelen. At han tar meg for gitt og har glemt alt det vi snakket om. Han sa han trengte venne tid, og er hos en kompis nå. Det er helt greit, men føler han ikke klarer å være mye med meg av gangen. En liten del av meg føler han vil være singel, at han ikke syns det er verdt å være oss lenger. Han sier vi trenger å være mer sosial med andre, at vi må gjøre en effort. Og da føler jeg alt ligger på meg? Han sier at vi isolerer oss mye, at vi bare er oss to. Jeg ser den, men da kan vel han også prøve å få til at vi gjør og møter andre? Forrige uke gjorde vi masse, siden begge har ferie. Vi var ute hele dagen, og nøt de fine sommerdagene. Så skjønner ikke hva det er med meg? Er det bare jeg som overreagerer nå? Han sa jo også at han vil ikke bli lei av å være med meg mye, og komme til det punktet at han vil være singel. Nei uff... Dette ble kanskje rotete Anonymous poster hash: 464cd...24b
Euphemia Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Skal se om jeg har forstått hva du skriver. Kjæresten din ønsker at dere begge skal bruke mer tid med andre enn hverandre, for å ikke gå oppå hverandre hele tiden og bli lei hverandre? Er du lite sammen med venner? Har du venner du kan trappe opp kontakten med? Å få sosial input fra andre enn kun partner er kjempeviktig, der er jeg helt enig med kjæresten din. Jeg tror det vil gjøre deg lykkeligere og forholdet bedre :-)
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Det er viktig å treffe venner, og viktig å ikke isolere seg med partneren. Dere skal ha ett liv utenom hverandre og. Om han drar til en venn, så dra til en venn/venninne? Anonymous poster hash: 43f5a...ab9
Frk.milla Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 TS her. Takk for svar Ja altså, han syns det hadde vært fint om vi ikke bare var sammen vi to hele tiden, men også med andre. Sånn typ finne på ting med andre par osv. Og da har jeg sagt ja til det, men virker som det står på meg alt sammen. Jeg er sammen med venner, men i sommer har det blitt lite pga mange er på utenlands reiser, og jeg har jobbet en del.
Berit Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Dere kan invitere noen på middag hvor dere lager noe godt å spise og tilrettelegger hyggelig kveld for noen få venner eller et annet par? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå