Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om noen få dager skal jeg om sider møte min kjære igjen etter en seks uker lang "pause" i forholdet. Ting skrantet før pausen, egentlig mye på grunn av kommunikasjonssvikt.

Uansett, vi har hatt litt kontakt i pausen, men ikke i nærheten av det vi vanligvis har. Så, når vi nå skal møtes igjen kvir jeg meg voldsomt. Kvinnen i mitt liv, etter fem år sammen tror jeg vil gjøre det slutt.

Hva gjør jeg når vi møtes? Hvordan ter jeg meg? Merker jeg ikke har peiling.

Anonymous poster hash: 5c765...bdc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hører på hva hun har å si og du forbreder deg på det verste. Good luck chuck.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hva gjør jeg? Kan ikke stille opp uten en salgs plan?

Føles ellers som jeg bare gir opp.

Skrevet

Du kan jo i utgangspunktet ikke gjøre noe annet enn å høres hennes tanker. Om du vil ha henne, så kan d ikke gjøre annet enn å høre hva hun har å si, og så lette hjertet ditt. Fortell henne at du elsker henne og vil gjøre alt for å få ting til å fungere. Om hun ikke vil, så bør du også fortelle henne at du selvsagt ikke kan tvinge henne til å ønske å forsøke.

Du burde også ønske henne lykke til videre i livet og takk henne for minnene. Føler med deg. <3

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Vil du fortsatt ha henne? I så fall så må du vite hvorfor du vil ha henne og legge det frem for henne etter at hun har sagt sitt. Når så er gjort så har du gjort det du kan. Om det ikke fungerer da så må du dessverre slippe taket. Det er vondt som et lite helvete, men det er det som skjer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet du har det, jeg har nylig vært gjennom det samme. Jeg prøvde å overtale ham til å bli i forholdet - jeg prøvde alle slags teknikker - hvor jeg la frem hvor godt forholdet vårt EGENTLIG var, hvor glad jeg var i ham, hvor viktig det var at han ga oss en ny sjanse, vektla alt det positive med oss, med fremtiden osv. Alt med livredd hjerte, men tappert smil..

Det fungerte - han ville fortsette.

Han dumpet meg noen uker senere igjen. Denne gangen for godt.

MItt tips er vel å la henne gå hvis dere har prøvd og hun har bestemt seg. Hvis dere er usikre er det godt å vite at dere har prøvd alt..

Lykke til :hug: Håper det går den veien du ønsker! Jeg vet hvor vanskelig det er.

Anonymous poster hash: 25b89...3c9
AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig med henne er mitt råd. Om hun heller den andre veien at hun ønsker å fortsette så vær likevel ærlig med henne fra første stund og ikke gå inn på noe halvhjertet fordi du ikke vil såre. Det vil bare dra ut en prosess du innerst inne vet kommer til å skje uansett.

Anonymous poster hash: 88c5a...52d
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode innspill. Har ikke prøvd enda, så håper hun blir med å prøve.

Er på en måte det som er verst, hvis hun avslutter uten å ha gitt oss en sjanse. Er på en måte bare det jeg ønsker.

AnonymBruker
Skrevet

Og ja, selvsagt vil jeg ha henne. Har hatt god tid til å tenke over det, og hun er perfekt. En jente jeg kan bli gammel med.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo i utgangspunktet ikke gjøre noe annet enn å høres hennes tanker. Om du vil ha henne, så kan d ikke gjøre annet enn å høre hva hun har å si, og så lette hjertet ditt. Fortell henne at du elsker henne og vil gjøre alt for å få ting til å fungere. Om hun ikke vil, så bør du også fortelle henne at du selvsagt ikke kan tvinge henne til å ønske å forsøke.

Du burde også ønske henne lykke til videre i livet og takk henne for minnene. Føler med deg. <3

Tiden etter ting ble som de ble har jeg brukt på å prøve å analysere forholdet, se hva som gikk galt. Jeg føler jeg har god innsikt i det, og har skrevet ned dette. Her er tanker om hva som gikk galt, tanker om hva som skal til for å kunne løse det, samt tanker om min kjærlighet til henne. Kan si det slik at jeg aldri før har skrevet et brev der jeg bretter meg slik ut, åpenhet har fått en ny definisjon for meg.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette, tanker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...