AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Ungen skal begynne i barnehagen og jeg skal merke regntøy, støvler ol og tenker å bruke tusj istedenfor strykelapper, MÅ man bruke tekstiltusj eller holder god gammeldags sprittusj? Har tynne sprittusjer og har strykelapper til vanlige klær.Anonymous poster hash: 40e03...712
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Vi har brukt sprittusj. Så da går det helt fint? Vises det igjennom regntøyet?Anonymous poster hash: 40e03...712
charactouy Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Det er lapper inni tøyet på det vi har hatt tror jeg. Men jeg hadde nok ikke lagt merke til om det vistes gjennom, regntøy er uansett praktisk og trenger ikke være pent etter min mening 1
Teriyaki Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Vi bruker strykefrie klistrelapper herfra: https://www.navnelapper.no/bestilling De er supre. Bruker på klær, sko, kopper, matbokser..Alt egentlig. Klistrer i hovedsak på vaskelapper/avmerket område for å merke klær på uteklær, men det holder seg kjempefint rett på tekstilet også.
Sushi Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Vi bruker strykefrie klistrelapper herfra: https://www.navnelapper.no/bestilling De er supre. Bruker på klær, sko, kopper, matbokser..Alt egentlig. Klistrer i hovedsak på vaskelapper/avmerket område for å merke klær på uteklær, men det holder seg kjempefint rett på tekstilet også. Signerer. Utrolig praktisk, og ikke noe jobb.
Jade Skrevet 30. juli 2014 #7 Skrevet 30. juli 2014 Sprittusj har fungert fint for oss. Var litt uheldig på et lyst regntøy en gang. Da viste det igjennom. Var heldigvis reserveregntøyet da :D Skriver det på lapper o.l. nå. Ihvertfall steder der det ikke vises igjennom
Susan Sto Helit Skrevet 4. august 2014 #8 Skrevet 4. august 2014 Jeg synes tekstiltusj holder bedre og ikke flyter så lett ut. Men begge kan brukes. Vi bruker klistrelapper/strykelapper der vi kan, og så skriver vi med tusj på resten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå