Gå til innhold

Hvor handler dere barneklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 5 som trenger nye klær, og jeg trenger tips til hvor jeg kan handle.

Hos Cubus, H&M, Kappahl og NameIt finner jeg sjeldent noe, og vet i grunnen ikke om så mange andre alternativer her i Bergen.

Tips til butikker i Bergen med fine klær? Evt nettbutikker jeg kan kikke i ?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnneShirley
Skrevet

Lindex er min viktigste kilde. Og Ellos.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

lilleprinsen.no, miinto.no :)

Anonymous poster hash: 6111f...a1e
AnonymBruker
Skrevet

Bare Barn. Åsane storsenter og Lagunen.

Barnas Hus

Babyshop sengemagasinet, om dyrt er et alternativ.

Anonymous poster hash: e8e1e...144
Skrevet

Lindex er min viktigste kilde. Og Ellos.

Ja Lindex har innimellom en del fint ja! Glemmer alltid å gå innom der fordi butikken ligger litt bakvendt til på senteret her.

Skal sjekke ellos også :)

Skrevet

Bare Barn. Åsane storsenter og Lagunen.

Barnas Hus

Babyshop sengemagasinet, om dyrt er et alternativ.

Hvor ligger babyshop ?

AnonymBruker
Skrevet

lilleprinsen.no, miinto.no :)

Anonymous poster hash: 6111f...a1e

Finner du klær til gutt på 5 år der?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ligger babyshop ?

Sentrum, Er det Chritian Michelsens gate mon tro? Like ved tinghuset hvertfall

Skrevet

Sentrum, Er det Chritian Michelsens gate mon tro? Like ved tinghuset hvertfall

Okai :) takk

Flere butikker i sentrum som er verdt et besøk samtidig ?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ligger babyshop ?

Merk at det ikke er kjeden Babyshop

AnonymBruker
Skrevet

Markedet for greie gutteklær etter de har blitt ett år er fullstendig begredelig etter min mening! Om man ikke vil ha en svart joggedress med angrybird eller noe lignende er det ikke fryktelig mye man finner! :( Enkelte klær kan kjøpes på Zalando, noe fra Epla som strikkegensere ol., Zara har en del, Ugly childrens clothing, og en del småbutikker jeg finner ved å søke på spesifikke klær på google, ellers ville jeg nok søkt etter utenlandske nettbutikker, eller kjøpt med om du var i utlandet. Har selv kjøpt klær for nesten et år på shoppingtur i utlandet i sommer.. Trist at det ikke kan bli et like godt tilbud til gutter som til jenter..

Anonymous poster hash: 94364...3e9
Skrevet

Markedet for greie gutteklær etter de har blitt ett år er fullstendig begredelig etter min mening! Om man ikke vil ha en svart joggedress med angrybird eller noe lignende er det ikke fryktelig mye man finner! :( Enkelte klær kan kjøpes på Zalando, noe fra Epla som strikkegensere ol., Zara har en del, Ugly childrens clothing, og en del småbutikker jeg finner ved å søke på spesifikke klær på google, ellers ville jeg nok søkt etter utenlandske nettbutikker, eller kjøpt med om du var i utlandet. Har selv kjøpt klær for nesten et år på shoppingtur i utlandet i sommer.. Trist at det ikke kan bli et like godt tilbud til gutter som til jenter..

Nettopp! Jeg hater disse klærene med svære trykk av spiderman, lynet mc queen osv, og det er jo stortsett bare det jeg finner i norske butikker.

Har derfor stortsett handlet i utlandet de siste årene. Blir nesten litt sur når jeg ser butikkene i utlandet fordi de har så stort utvalg og SÅ mye fint! Men akkurat nå har vi ikke noen reiseplaner, så da må jeg nesten finne noe her hjemme, evt på en nettbutikk.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mye bevandret på Zaras nettbutikk, men de hadde veldig mye fint til min nevø på 4,5 da vi var der i hvert fall. Kan jo være nettbutikken har like mye? :)

Gjest AnneShirley
Skrevet

Ja, jeg benytter også anledningen på ferie. Var i Tyskland i sommer :)

Skrevet

Ikke så mye bevandret på Zaras nettbutikk, men de hadde veldig mye fint til min nevø på 4,5 da vi var der i hvert fall. Kan jo være nettbutikken har like mye? :)

Zara pleier ha en del fint ja. Tenkte ikke på at de også hadde nettbutikk :) skal sjekkes ut

Skrevet

Polarn o pyret har mye fint til både jente og gutt, og ofte salg (på nettbutikken i alle fall)! http://www.polarnopyret.no og butikker på Arken og Xhibition i Bergen :)

Skrevet

Da har jeg bestilt en hel del fra Zara :)

Skal sjekke ut de andre tipsene jeg har fått også

Skrevet

Sjekk pomp de lux. Nettbutikk med mange fine klær til gutter. I år har de mye maritime plagg som jeg ikke digger så veldig, men en del annet også. Ingen dødninghoder og spiderman hvertfall :)

AnonymBruker
Skrevet

Petter og Pia og Knerten og Karoline bruker jeg hvertfall til ulltøy. Ellers så synes jeg Next og BabyGap har mye kult til små gutter, da må du enten handle på nett eller bestille gjennom noen du kjenner i utlandet for eksempel. Også Zara og POP som nevnt. Finner av og til basics på Kapp Ahl og HM.

Anonymous poster hash: d1746...f9a

Skrevet

Jeg er glad i memini til små gutter, og lindex har mye bra og billig. Eller så liker jeg danske merker som fub, Joha, wheat miniature.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...