Gå til innhold

Fluesnapper/kjøttetende plante

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan få disse til å trives og overleve? Jeg har hatt flere fra plantasjen, men de takker alltid for seg etter noen uker. Da får de gule/brune flekker på bladene, og ser mer og mer pjuskete ut for hver dag. Likevel fortsetter den å produsere nye 'blader'. Disse blir også fort stygge, også gør de er ferdig utviklet. Den står i fullt sollys, og jeg passer på at den aldri blir tørr.

Noen som har noen tips?

Anonymous poster hash: 04bde...b17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at planter fra plantasjen er dårlige. Kanskje du kan prøve å kjøpe de fra en annen butikk?

Anonymous poster hash: a448f...23b

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at planter fra plantasjen er dårlige. Kanskje du kan prøve å kjøpe de fra en annen butikk?Anonymous poster hash: a448f...23b

Har aldri hatt problemer med andre planter fra plantasjen. Men disse får jeg bare ikke til. Noen som vet om andre steder man kan få tak i disse?

Anonymous poster hash: 04bde...b17

Skrevet

Det står på de at de ikke skal stå i direkte sollys, da, men min mor hadde slike og de ble kjempestore og flotte og de stod i sollys dagen lang.. Merkelig.

Skrevet

Det står på de at de ikke skal stå i direkte sollys, da, men min mor hadde slike og de ble kjempestore og flotte og de stod i sollys dagen lang.. Merkelig.

På min står det: plasseres lyst, gjerne i full sol.

Kanskje den har fått for mye vann? Er vel kanskje litt for redd for at den skal dø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...