AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Hvordan få disse til å trives og overleve? Jeg har hatt flere fra plantasjen, men de takker alltid for seg etter noen uker. Da får de gule/brune flekker på bladene, og ser mer og mer pjuskete ut for hver dag. Likevel fortsetter den å produsere nye 'blader'. Disse blir også fort stygge, også gør de er ferdig utviklet. Den står i fullt sollys, og jeg passer på at den aldri blir tørr. Noen som har noen tips? Anonymous poster hash: 04bde...b17
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Har hørt at planter fra plantasjen er dårlige. Kanskje du kan prøve å kjøpe de fra en annen butikk?Anonymous poster hash: a448f...23b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Har hørt at planter fra plantasjen er dårlige. Kanskje du kan prøve å kjøpe de fra en annen butikk?Anonymous poster hash: a448f...23b Har aldri hatt problemer med andre planter fra plantasjen. Men disse får jeg bare ikke til. Noen som vet om andre steder man kan få tak i disse?Anonymous poster hash: 04bde...b17
SuperFace Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Det står på de at de ikke skal stå i direkte sollys, da, men min mor hadde slike og de ble kjempestore og flotte og de stod i sollys dagen lang.. Merkelig.
Poeten Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Det står på de at de ikke skal stå i direkte sollys, da, men min mor hadde slike og de ble kjempestore og flotte og de stod i sollys dagen lang.. Merkelig. På min står det: plasseres lyst, gjerne i full sol. Kanskje den har fått for mye vann? Er vel kanskje litt for redd for at den skal dø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå