Gå til innhold

Valp til bursdagsgave.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å ha bestemt seg å kjøpe en ny valp til min egen 40 årslag om 6 år?. Jeg er nå 34 år og har tre hunder på 1,3 og 4 år. Jeg ønsker meg en ny valp til 40 årsdagen. Er det normalt å planlegge valp om seks år? Kjøpe gave til meg selv? Noen her som har kjøpt en valp som bursdagsgave til seg selv?

Anonymous poster hash: 6080c...4e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

wtf

Anonymous poster hash: 37661...a9a
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr wtf?

AnonymBruker
Skrevet

Tjah, hvorfor ikke. Når man ikke absolutt skal ha valp innen de nærmeste par månedene så får man mye bedre tid til å studere helse og gemytt på individer, linjer og avkom fra diverse oppdrettere, bli bedre kjent i rasemiljøet og dermed få en større sjanse til å få den friske, trivelige valpen man ønsker seg. Normalt burde det jo holde å planlegge i et år eller to, men det skader jo ikke å planlegge lengre :)

Valp i bursdagsgave til seg selv er vel den eneste akseptable måten å kjøpe valp i bursdagsgave på. Jeg gikk først inn i tråden og var litt bekymret for at du skulle kjøpe valp i bursdagsgave til en stakkars venn som kanskje ikke hadde tid og overskudd til valp, men til deg selv om seks år? Kjør på!

Anonymous poster hash: 00260...66a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

What The Fuck, = wtf

Anonymous poster hash: d2c14...80e

AnonymBruker
Skrevet

Er det fordi du forventer at du har færre hunder om seks år?

Anonymous poster hash: 3c7c3...80d
AnonymBruker
Skrevet

Har du tid og råd, så kjør på.

Anonymous poster hash: 9f3ef...045
AnonymBruker
Skrevet

Er det fordi du forventer at du har færre hunder om seks år? Anonymous poster hash: 3c7c3...80d

Nei det er fordi det er det året jeg fyller 40 år. Eldste hunden blir da 10 år og den kan jo leve i mange år til da håper jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...