AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Hei Jeg må ha et nytt barnesete til gutten vår på snart 1,5 år og leter etter et som passer i en A3 2010-modell. Gutten vår er midt på treet hva gjelder både vekt og lengde. Jeg har nå googlet og lest til den store gullmedaljen, men finner ingen konkrete råd. Noen som har erfaring med barnesete til A3? Råd tas i mot med stor takknemmlighet :-) Anonymous poster hash: 80a0c...d79
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 oj! Det lurer jeg også på, hvilket barnesete passer for små biler? jeg har min pene lille singelbil enda (BMW enserie) ikke akkurat barnesetevennlig.... Anonymous poster hash: 004a6...a3c
Gjest Magdalene Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Har Britax maxway i vår A1. Har det bak passasjersetet, for det hadde blitt for trangt bak sjåfør.
Gjest Tekola Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Vi har en gammel og liten Opel Astra sedan, og har Britax Maxway i det, bak passasjersetet. Det var tipset jeg fikk da jeg opprettet tråd og spurte om råd for en stund siden. Vi er veldig fornøyde!
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Hei Jeg må ha et nytt barnesete til gutten vår på snart 1,5 år og leter etter et som passer i en A3 2010-modell. Gutten vår er midt på treet hva gjelder både vekt og lengde. Jeg har nå googlet og lest til den store gullmedaljen, men finner ingen konkrete råd. Noen som har erfaring med barnesete til A3? Råd tas i mot med stor takknemmlighet :-)Anonymous poster hash: 80a0c...d79 Jeg har ikke prøvd det selv, men har lest mye om Two-Way Elite (mulig det heter noe annet nå). Det er av de som er lengst i ryggen og dermed varer lengst og et av de som kan festes i midtsetet bak, som kan gi bedre plass for de to foran. Ellers er det bare å dra til en babyutstyrsbutikk så får du prøve forskjellige der. Lurt å ha ett som er ganske oppreist, så bruker du mindre plass. (Håper og tror du skal ha ham bakover en god stund til.) Anonymous poster hash: fe007...5d7
Nektarin Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Vi har Britax Hiway i vår a3. Står bak sjåfør fordi det ikke er plass bak passasjer hos oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå