pinar Skrevet 31. juli 2014 #21 Del Skrevet 31. juli 2014 Tråden er ryddet for hetsende innlegg og svar. pinar,mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #22 Del Skrevet 1. august 2014 Nei, har jeg sagt det? Jeg aner ikke noe om grunnen til at hun er så tynn, og det interesserer meg ikke heller. Hun kler seg jo helt på trynet, og synes ikke hun kler seg spesielt flatterende utdrag kroppsfasong. Det å gå i horekort kjole på en kirkegård midtvinters er så far out uansett kroppsfasong. Det er imidlertid kroppsfokuset i alt hun foretar seg ut fra bildene å dømme, som gjør henne til et dårlig forbilde.Anonymous poster hash: e3974...5fd Mye horeprat her... ikke ok om ei 16 år gammel jente. Anonymous poster hash: 76ac3...44c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #23 Del Skrevet 1. august 2014 Som jeg ser det er hun ikke et godt forbilde. Tenk alle de så barna som vil bli som henne, off.. Så ligger hun så høyt opp i blogglisten og. Det er rart at hun ikke er bedt m å slette bloggen siden hun ikke er et godt forbilde. Jeg synes det virker som om ingen gjør noe med det. Jeg liker ikke at datteren min må sjekke denne bloggen hver dag. :vetikke: Anonymous poster hash: 3deba...51a Jeg ser ingen grunn til at hennes blogg skal slettes. Tok en titt på den nå. Hva er denne greia med at alle bloggere skal være forbilder? Du skal ikke blogge om du er tynn, du må bli normalvektig først. Er du overvektig, må du bli normalvektig først. Liker du en type klestil, så må du finne deg en annen om du skal blogge. Og hvordan i all verden skal en blogger kunne tilpasse seg all synsing der ute hele tiden? Hadde datteren min lest denne bloggen hadde jeg gjerne tatt en prat med henne om hva hun synes om den, luftet litt tanker rundt det og observert henne litt i hverdagen om jeg fryktet at hun skulle ta etter noe jeg mente kunne være skadelig for henne. Jeg hadde da selvfølgelig aldri snakket nedlatende om hverken kroppen hennes eller klesstilen hennes. Anonymous poster hash: 26f84...38a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #24 Del Skrevet 1. august 2014 Hva får dere ut av å kritisere utseende hennes? Ærlig talt.. Anonymous poster hash: f4bf1...5e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 2. august 2014 #25 Del Skrevet 2. august 2014 Kvifor er ho eit dårleg førebilete? Ho skriv jo om livet som ein heilt normal 17 åring, ikkje dumme sprell eller noko eg har reagert på. Einaste den shortsen ho likar så godt, som ikkje er noko fin, etter min meining. Om det er fordi ho er så tynn, så er jo resten av familien tynne og, har eg fått inntrykk av. I tillegg virkar det som om ho har eit uvanleg sunt kosthald for ein 17 åring. Tykkjer det virkar som ei kjekk jente! Er mange bloggarar som er mykje verre førebilete enn nett ho. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #26 Del Skrevet 2. august 2014 Om min tenåringsdatters bilder hadde havnet på pro ana-sider hadde jeg reagert kraftig og vært svært nøye med hva slags bilder hun hadde fått lov å ta og legge ut. Om du googler finner man et intervju hvor foreldrene svarer om akkurat dette. De virket ganske naive.Anonymous poster hash: 0377b...8f6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 2. august 2014 #27 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) OMG! Hvor mange ganger skal denne jenta bli tatt opp her inne (såklart er disse innleggene bare for å få flere treff på bloggen). Jenta er fin, shortsen er ALTFOR kort og håret er langt. SÅNN! Endret 2. august 2014 av She_Leiva 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #28 Del Skrevet 2. august 2014 Så flott at dere endelig har tatt mot til dere og diskutert 16-åringens kropp her inne. Jeg er sikker på at hvis hun leser denne tråden, kommer hun til å bli så takknemlig. HVIS hun lider av anorexi, er jeg heeeelt sikker på at hun kommer til å bli frisk av å lese alle disse koselige kommentarene Anonymous poster hash: a7c66...d4e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #29 Del Skrevet 2. august 2014 Så flott at dere endelig har tatt mot til dere og diskutert 16-åringens kropp her inne. Jeg er sikker på at hvis hun leser denne tråden, kommer hun til å bli så takknemlig. HVIS hun lider av anorexi, er jeg heeeelt sikker på at hun kommer til å bli frisk av å lese alle disse koselige kommentarene Anonymous poster hash: a7c66...d4e HVIS hun lider av en spiseforstyrrelse, håper jeg at hun har vett til å slutte å blogge slik at hun kan bruke energien sin til å få hjelp. Anonymous poster hash: e3974...5fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #30 Del Skrevet 2. august 2014 HVIS hun lider av en spiseforstyrrelse, håper jeg at hun har vett til å slutte å blogge slik at hun kan bruke energien sin til å få hjelp. Anonymous poster hash: e3974...5fd Så det er bare folk som er friske som skal få lov til å blogge. Da får min søster slutte å blogge siden hun har astma og heller bruke tiden på å ta medisin. Anonymous poster hash: a7c66...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. august 2014 #31 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Hun er ikke 16, hun ble 17 for noen måneder siden og er nærmere 18 enn 17. Er ikke lenge siden hun hadde blogginnlegg med nedtelling til myndighetsdagen sin. Endret 2. august 2014 av skruf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleCa Skrevet 2. august 2014 #32 Del Skrevet 2. august 2014 Så slemme enkelte av dere er! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #33 Del Skrevet 2. august 2014 Så det er bare folk som er friske som skal få lov til å blogge. Da får min søster slutte å blogge siden hun har astma og heller bruke tiden på å ta medisin. Anonymous poster hash: a7c66...d4e Nei, når har jeg sagt det? Hvis denne jenta har en spiseforstyrrelse, er det ikke akkurat noe sjakktrekk å drive en kropps- og utseendefiksert blogg hvor hun må forholde seg til kommentarer som nettopp går på kropp og utseende og som attpåtil havner på proanasider. Sammenligningen med astma er temmelig søkt, men viser vel hvor mye sunn fornuft de som digger jenta og bloggen faktisk har. Anonymous poster hash: e3974...5fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #34 Del Skrevet 2. august 2014 Nei, når har jeg sagt det? Hvis denne jenta har en spiseforstyrrelse, er det ikke akkurat noe sjakktrekk å drive en kropps- og utseendefiksert blogg hvor hun må forholde seg til kommentarer som nettopp går på kropp og utseende og som attpåtil havner på proanasider. Sammenligningen med astma er temmelig søkt, men viser vel hvor mye sunn fornuft de som digger jenta og bloggen faktisk har. Anonymous poster hash: e3974...5fd Jeg har ikke sagt at jeg digger henne. Jeg er tenåringsmor selv og er bekymret for henne, men måten dere driver på og hetser denne stakkars jenta her inne, får meg til å miste troen på dagens mødre når de som skal være et godt forbilde, selv sitter og kaller Kristine for hore og andre stygge ting. Anonymous poster hash: a7c66...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #35 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg har ikke sagt at jeg digger henne. Jeg er tenåringsmor selv og er bekymret for henne, men måten dere driver på og hetser denne stakkars jenta her inne, får meg til å miste troen på dagens mødre når de som skal være et godt forbilde, selv sitter og kaller Kristine for hore og andre stygge ting. Anonymous poster hash: a7c66...d4e Er det noen av mødrene her som kaller henne hore? Og det å kalle et skjørt horekort er ikke horeprat. Det blir som å si at ordet fotballegger inngår i prat om fotball. Anonymous poster hash: e3974...5fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 2. august 2014 #36 Del Skrevet 2. august 2014 Som jeg ser det er hun ikke et godt forbilde. Anonymous poster hash: 3deba...51a OK dette går igjen og igjen i diskusjoner om bloggere. Det jeg lurer på er hvorfor foreldre lar barna ha de som forbilder i det hele tatt? Det hele er jo helt sinnsykt. Oppegående mennesker har ikke bloggere som forbilder. Her er det foreldre som ikke har lært barna sine at bloggere som tjener penger på å spy ut tull og tøys ikke er forbilder. Om jeg var gammel nok og hadde hatt en datter mellom 11-17 år og jeg oppdaget at hun var veldig påvirket av en av disse bloggerne så hadde hun virkelig fått høre at nå er hun på villspor i livet. men neida det er bloggeren som er skikkelig dum! Ikke leserne eller foreldrene til leserne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2014 #37 Del Skrevet 2. august 2014 Så slemme enkelte av dere er! Da skulle du sett kommentarfeltet hennes. DET er slemt, det! Mange er ekstremt slemme her også, men dette er ingenting i forhold til kommentarene hun får på bloggen. Stakksrs jente... Anonymous poster hash: 56797...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #38 Del Skrevet 3. august 2014 Da skulle du sett kommentarfeltet hennes. DET er slemt, det! Mange er ekstremt slemme her også, men dette er ingenting i forhold til kommentarene hun får på bloggen. Stakksrs jente... Anonymous poster hash: 56797...aa2 Jeg er 45 år gammel og utenfor målgruppen hennes, men nå måtte jeg gå inn for å se og lese kommentarer og jeg er ikke enig med deg. Det er klart hun får kommentarer på at hun er for tynn, at hun må spise mer og at hun har spiseforstyrrelser, men ikke mer enn hva hun kan forvente når hun velger å eksponere seg på den måten hun gjør. Bloggen viser ingen andre sider av henne enn kropp og magefokus. Syns på en måte synd på henne fordi hun tydligvis tror at hun må vise mye hud for å være en populær jente og blogger og det vitner om liten selvtillit. Syns det er trist at ikke foreldrene veileder henne litt ang hvordan hun fremstiller seg selv. Anonymous poster hash: 70b3c...fcc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2014 #39 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg er 45 år gammel og utenfor målgruppen hennes, men nå måtte jeg gå inn for å se og lese kommentarer og jeg er ikke enig med deg. Det er klart hun får kommentarer på at hun er for tynn, at hun må spise mer og at hun har spiseforstyrrelser, men ikke mer enn hva hun kan forvente når hun velger å eksponere seg på den måten hun gjør. Bloggen viser ingen andre sider av henne enn kropp og magefokus. Syns på en måte synd på henne fordi hun tydligvis tror at hun må vise mye hud for å være en populær jente og blogger og det vitner om liten selvtillit. Syns det er trist at ikke foreldrene veileder henne litt ang hvordan hun fremstiller seg selv.Anonymous poster hash: 70b3c...fcc Kommer helt an på hvilke innlegg du leste kommentarer på, da. Det gjelder spesielt når hun legger ut lettkledde bilder hvor man ser ribbeina hennes. Som feks her: "Æsj, for en EKKEL kropp du har, Kristine. Seriøst, du er alt for tynn." "HERREGUD SÅ TYNN DU ER ÆHHHHHSJ. Fyfaen skjeleett... Hun i blå bikini hadde såå fin kropp da" "hjelpes meg.. tvangsföring på mennesker burde vært lov i ditt tilfelle :/" "Hvorfor er det ingen som sponser deg et opphold for behandling av anorexia?? Det er jo det du trenger! Ville vært en bedre reklame og troverdig hvis det hadde hjulpet. Skjønner ikke at moren din ikke reagerer!!" Dette er bare noe. Ja, hun er EKSTREMT tynn, men det er forskjell på å spytte ut ekle kommentarer og fortelle henne hvor stygt det er, og å legge igjen en kommentar hvor man forsiktig kommenterer om at man er bekymret for henne og at hun ikke ser frisk ut. Hadde jeg vært henne, ville jeg aldri kledd meg slik om jeg var så tynn. Hun ber om ekelte kommentarer, det er helt sant. Men enkelte er helt ekstreme. Fant ikke de verste, dessverre. Har lest bloggen lenge, og da også kommentarfeltet. Nå i det siste har hun ikke fått så enormt mye hets. Anonymous poster hash: 56797...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 4. august 2014 #40 Del Skrevet 4. august 2014 Ryddet for hets, spekulasjoner og svar til disse. Niennas, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg