AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 En jeg liker veldig godt har bursdag snart. Vi har ikke noe på gang egentlig, men det har vært litt flørting mellom oss, så vi har nok et litt godt øye til hverandre begge to. Vi har en del kontakt. Synes bare en vanlig "Gratulerer med dagen! Ha en fin dag!" blir litt "ufølsomt" eller hva jeg skal si. Det er sånn jeg skriver til venner og bekjente, som jeg ikke nødvendigvis snakker noe særlig med engang. Men vil ikke at det skal bli too much heller. Forslag til en enkel, men søt og koselig melding? Anonymous poster hash: 862cb...c8b
Hecubaa Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 (endret) Sleng på at du håper han får en fin dag og at dere sees snart så blir det litt mer enn vanlig, men ikke så mye at det blir påfallende.. Endret 30. juli 2014 av Hecubaa
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Spør hva han ønsker seg og få med at du har litt dårlig råd nå. Da kommer spøken om sex veldig fort. Og du ender opp med å få deg litt kukk.Anonymous poster hash: 498ed...07b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Vi er ikke så nære enda, at det føles naturlig å gi gave. Ser han jevnlig, men da ikke i en privat setting. Når jeg ser han såpass ofte blir det litt rart å si "Håper vi sees snart", når jeg vet at jeg skal treffe han dagen etterpå. Ellers takk for tips Fler? Anonymous poster hash: 862cb...c8b
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Du kan allikevel spørre hva han ønsker seg. Om du gjør som jeg sa, så ender du opp med en hard kukk i fitta:-)Anonymous poster hash: 498ed...07b
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #6 Skrevet 31. juli 2014 dytter Anonymous poster hash: 6f5aa...ea3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2014 #7 Skrevet 31. juli 2014 Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en fin dag og koser deg masse ? Noe annet blir litt unaturlig om dere ikke er så close Anonymous poster hash: 245c8...373
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå