AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #1 Skrevet 30. juli 2014 Noen som har gode filmer å anbefale? Lignende Crash, City of God, Hotel Rwanda, The Secret in their eyes, Last King of Scotland, Blood Diamond osv?Anonymous poster hash: 0d760...27c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #2 Skrevet 30. juli 2014 Klikk på "drama" og velg en film fra de alternativene som kommer opp. Problem = solved. Anonymous poster hash: 58551...bfa
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #3 Skrevet 30. juli 2014 Klikk på "drama" og velg en film fra de alternativene som kommer opp. Problem = solved. Anonymous poster hash: 58551...bfa Jeg kjenner søkefunksjonen og den er dritt. Når jeg trykker på den får jeg opp filmer som Collision, Jack Irish, Reddhare, Thorne. Ser ut som B-filmer alt sammen og ser ikke ut til å være noe lignende de filmene jeg nevner.Anonymous poster hash: 0d760...27c
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #4 Skrevet 30. juli 2014 Jeg kjenner søkefunksjonen og den er dritt. Når jeg trykker på den får jeg opp filmer som Collision, Jack Irish, Reddhare, Thorne. Ser ut som B-filmer alt sammen og ser ikke ut til å være noe lignende de filmene jeg nevner.Anonymous poster hash: 0d760...27c Haha, ja, er egentlig enig i det. Kan anbefale The Departed, Into The Wild, Oceans Eleven/Twelve og World War Z, men vet ikke helt om de faller innenfor den sjangeren du søker Gode filmer i alle fall! Anonymous poster hash: 58551...bfa
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Haha, ja, er egentlig enig i det. Kan anbefale The Departed, Into The Wild, Oceans Eleven/Twelve og World War Z, men vet ikke helt om de faller innenfor den sjangeren du søker Gode filmer i alle fall! Anonymous poster hash: 58551...bfa Har sett de tre første du nevner, og likte dem. Into the Wild faller innunder, tenker litt gripende drama. De andre er litt mer lettbeinte, men jeg liker dem også. Takk for svar, skal sjekke den sistnevnte. Anonymous poster hash: 0d760...27c
Gjest Ferie Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 The beach (boken er også god) Cocaine cowboys (dokumentar) Girl, interupted
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Cloud Atlas. Den er jo sci fi, en del foregår tilbake i tid, en del langt fram i tid, men handlingen henger på en måte sammen. Det er en drama/pratefilm, med veldig lite krigs-scener og sånt, og den er utrolig sterk, selv om det som sagt er en sci fi. Anonymous poster hash: 298d7...f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå