Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på besøk hjemme. På badet er det ingen lås eller krok på døren, og da jeg satt på do for å tisse kom stefaren min inn med et digitalkamera. Etter mye om og men fikk han meg til å "smile pent" og tok noen bilder. Jeg er voksen nå, men han tok også slike bilder av meg og søsteren min da vi fortsatt bodde hjemme og var tenåringer. Ellers har han ikke gjort tilnærmelser, men jeg må vel anta at han bruker disse bildene for å onanere til? Hvorfor ellers skulle han gjøre det? Moren min kan jeg ikke snakke til. Han har gjort utrolig mye rart opp igjennom årene, den figuren der, og hun har gjort seg vant til det. Burde jeg kreve at han sletter disse pervobildene, eller bare la det fare? Det er jo litt kjipt å vite at du er runkematerialet hans ...

Anonymous poster hash: 211b9...a73
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg lurer på er hvorfor du lot han komme inn på badet i det hele tatt mens du satt der?

Anonymous poster hash: ed6f2...2de
AnonymBruker
Skrevet

Tok bilder mens du satt på do? De bildene viser vel ingenting? Skjønte ikke helt det her.MEn veldig merkelig.

Anonymous poster hash: 4aa98...1dd
AnonymBruker
Skrevet

Hadde stefaren min kommet inn på badet mens jeg satt på do, så hadde jeg brølt "PELL DEG UT!".

Og hadde han tatt bilde av meg så hadde jeg sikkert sagt "hva faen!?", dratt på meg buksene og løpt etter han for å ta kameraet.

Hvorfor har du funnet deg i dette?

Anonymous poster hash: 1cd86...bcd
AnonymBruker
Skrevet

Doen er et stykke unna døren. Ingenting vises, men buksa er jo nede. Kanskje er det hintet av nakenhet han er ute etter.

Gjest Dalma
Skrevet

Hadde stefar min tatt bilder av meg mens jeg satt på dass hadde jeg knust trynet hans.

Nei, det er ikke greit.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Han er pervers. Men jeg er jammen usikker på om det kan kalles ett straffbart overgrep.

Anonymous poster hash: 63f69...693
Skrevet

Synes det er litt strengt at du har bestemt deg for at han "runker" til bildene though...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mild personlighet, så jeg greier ikke å kjefte og brøle.

Gjest Violetta
Skrevet

Alt folk finner seg i. Jeg hadde ikke reist på besøk før han var ute av huset. Hva tenker du å gjøre dersom du får egne barn? Håper du i hvert fall holder dem borte i fra ham.

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg også, det kan jeg love deg, men jeg hadde kjefta og brølt som aldri før om det der hadde skjedd med meg og.

Anonymous poster hash: ed6f2...2de

AnonymBruker
Skrevet

Da må du lære deg det. Ellers vil folk trå over deg resten av livet ditt. Å bli tatt bilde av mens man sitter på do av sin stefar er IKKE greit. Hadde det vært en bror eller søster er det noe annet selvsagt, for da er det gjort mest på tull.

Du må legge vekk den jenta som godtar alt og gå til moren din og kreve at hun får slettet det bilde. Det er hennes ansvar også at hun er sammen med en mann som tar upassende bilder av sine døtre.

Anonymous poster hash: 846de...2f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ok at folk kommer inn når man er på do overhodet, med mindre det er et uhell.

Jeg har en "mild personlighet" også, men herregud. Jeg hadde bare ropt "opptatt!" og lukket igjen. Har du samme problemer med å si ifra hvis en fremmed trenger seg inn på do hos deg også?

Anonymous poster hash: 1f736...953

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...